return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Fotocamera kopen (pg. 2)
View this Thread in Original format
TimeportE
ik had ooit een digitale camera, zon ding dat je gratis kreeg als je chello nam.. geen flitser, geen zoom, batterijen na 1 uur op (penlites, zorg voor lithion), schrale kwaliteit, domme instellingen, jaaa ik was erg vooral blij mee toen hij al me FFWD fotos voor de lol uitzelf wiste.....

uuuuh dus koop die niet :D
Tim81
Canon Powershot S40, was redelijk prijzig maar wel perfect!
Wilkman
quote:
Helemaal mee eens, op zich is die Ixus i een leuk klein camera'tje, maar als je iets meer met je camera wil, qua instellingen zou ik voor de Ixus 430 of 500 gaan. Ik heb zelf de Ixus 430 en ben helemaal tevreden, iets groter en duurder maar veel meer mogelijkheden, waaronder optische zoom.

Ik heb geen verschil gemerkt tussen de Ixusi en de Ixus400 die ik ook heb. Functionaliteit en gebruiksgemak zijn hetzelfde, evenals de kwaliteit van de foto's. Daarnaast is het een coole camera.
Het enige echte verschil is dat de Ixusi alleen een digitale zoom heeft - en dus geen optische. Maar in de praktijk is dat geen probleem. Mijn foto's van euro2004 gemaakt met de Ixusi zijn super geslaagd! De camera is voor onder 250e te koop op internet.

Succes,
Wilco
Original
Ik heb vorige week zo`n Canon Ixus gekocht, en ben er tot nu toe erg tevreden mee. Hij maakt perfect foto`s en is lekker klein waardoor die in in je broekzak past.
emma
ik zeg : koop geen sony !!
er zijn niet veel opties op (voor special effects enzo) en bij mijn sony was na 8 maand mijn flits stuk en kost 300euro om te laten maken :rolleyes:

heb sinds afgelopen weekend een ixusI :D is een geweldiiig fototoestel => ik raad je deze echt aan !
SnuggLe
Wat ik zo jammer vind is dat iedereen alleen zijn/haar EIGEN camera aanprijst..........! Dat is toch geen advies geven???

Wees eens objectief en geef plus/minpunten! Lekker makkelijk zo, iedereens eigen camera is de beste :S

Ik zeg: Ixus nog steeds. Goede camera, goedkoop, goedkope geheugenkaarten, makkelijk in gebruik, klein, accutje.... wat wil je nog meer?
Jappio
Erg toevallig,

ik heb vlak voor de vakantie me ook heel hard lopen orienteren op een camera. Omdat ik de ixus net iets te duur vond (en die goedkopere had volgens mij geen optische zoom, dat was bij mij ook vereist) zat ik te twijfelen tussen de optio s30(3mp) of s40(4mp) en de konica minolta dimage g400 (4mp). Ik heb uiteindelijk gekozen voor de minolta, puur om het feit dat deze heel snel opstarte, en er een hoop handmatig in te stellen was. Minpuntje was alleen dat de foto's 's nachts, zeker van meer dan een meter of wat afstand, niet erg oke waren. Maar ik heb begrepen dat dit bij alle kleine camera's een probleem was. Ik heb m nu een vakantie mee mogen sleuren en ik denk dat je voor de prijs een geweldig toestel heb (ik heb m gekocht voor 249 euri (vlakbij remco in de buurt ;)).

zal nog ff een mooi boompje laten zien dat ik heb vastgelegd op mallorca:

(klik erop voor de hele foto!)
SnuggLe
Ook een hele goede, een pentax optio maar Minolta ook.
Zit altijd weinig verschil in de prijzen.......!! :)
Tsja, lastig.
Maar mooie foto Jasper!
Subsonik
Heb er geen verstand van maar kwou toch ff melden dat ik vandaag er ook 1 gekocht heb:D
een fuji q1 2.0 van 120 voor 50 euro bij de trekpleister:)
New Wave
quote:
Originally posted by emma
ik zeg : koop geen sony !!
er zijn niet veel opties op (voor special effects enzo) en bij mijn sony was na 8 maand mijn flits stuk en kost 300euro om te laten maken :rolleyes:

Ik weet niet welke sony je hebt hoor maar ik kan je verzekeren dat Sony koploper is in de technology van beelddragers.
En ik weet niet hoe lang jouw garantie loopt? als je flitsER stuk is en het wordt niet vergoed dan ga je niet goed met je spullen om.
En wat betreft die special effects, daarvoor moet je een fototoestel niet kopen. Die effecten verneuken alleen maar je foto en ook je kwaliteit van je foto. Bij een effect moet dat ding namelijk interpoleren en verlies je ontiegelijk veel detail. Hoe minder hoe beter. Je kan nog beter je foto verneuken in Photohops (of andere progs) dan op je 'master' materiaal.

Bij een Canon Ixus is de kans dat je flitser kapot gaat ook behoorlijk groot, als je eens wist hie miniscuul zo'n flitser is met zijn connectoren en bevestigingen. Gewoon voorzichtig met je spullen om gaan dan is er niets aan de hand. Als het echt een productiefout was dan had je het anders moeten spelen. had het je geen 300 euro gekost.

DJ Gerrit

Gemaakt met een Pentax Optio S (3,2 Megapixels)
Ik vind het echt een megarelaxte Cam, heerlijk compact megaklein en supersnel! voor niet veel geld!
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ook een hele goede, een pentax optio maar Minolta ook.
Zit altijd weinig verschil in de prijzen.......!! :)
Tsja, lastig.
Maar mooie foto Jasper!

sja toen ik zat te kijken was de optio s40 279, en de ixus een stuk duurder geloof 340 ofzo. Vergeet niet dat er ook nog is een geheugenkaartje en dergelijke bij komt (allemaal natuurlijk kopen op www.direqt.nl ;))

Maar goed, ik ben er erg tevreden over, maar t is maar net wat je zoekt. Ik zou als je je echt goed wil orienteren in ieder geval zoveel mogelijk reviews bekijken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement