|
Fotocamera kopen (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Met dank aan SnuggLe heb ik er voor 10 euri eentje op de kop weten te tikken :) |
|
|
| Phortje |
| Hoe zit het met de reactiesnelheid van de ixus? m.a.w. Hoe lang duurt het tussen 't 'op knopje drukken' en foto hebben? |
|
|
| New Wave |
| Koop een digitale spiegelreflex. reactiesnelheid zeer snel. |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by New Wave
Koop een digitale spiegelreflex. reactiesnelheid zeer snel. |
Prijs: zeer hoog :(
't lijkt me wel leuk om te fotograferen, maar om als 'instapmodel' nou meteen voor zo'n dure te gaan... :p |
|
|
| eieregooie |
| Die reactiesnelheid vinnik vrij hoog bij mn ixus tbh... |
|
|
| Jappio |
Ik heb een minolta konica dimage 400. Mooi ding en hij kan erg snel foto's maken. Sowieso als je met flitser foto's maakt duurt het langer :)
ik zou gewoon even op de verschillende reviewsites kijken. |
|
|
| SnuggLe |
Oh oh, krijgen we het weer (zelfde als in die computerboxenthread), iedereen gaat zijn eigen shizzle hier promoten.
Phortje: gewoon zelf kijken op de sites en doen wat je zelf wil, want objectief advies zul je hier echt niet vinden....... (maar Ixus is wel goed ;)) |
|
|
| jp |
Ik heb een wegwerp camera van de Aldi. Hij was maar 2,99 Euro, maar er zit wel een flitser op. Hij doet alles automatisch dus slechte foto's maken kan je niet. Niet alleen is hij licht en makkelijk mee te nemen, hij is ook behoorlijk robuust. Ik heb 'm al zeker 5 keer laten vallen maar hij doet het nog steeds.
Het allerbeste is dat je nooit batterijen hoeft te vervangen, je krijgt namelijk gelijk een nieuw toestel waar de batterijen al in zitten. Is dat niet fantastisch? Hij is helaas niet in meerdere kleuren leverbaar, maar door de papieren omslag te verwijderen krijg je een stijlvolle zwarte body.
Het op de computer zetten hoef je niet eens zelf te doen. Bij de Hema kun je dat voor een prikkie laten doen, heel makkelijk en succes gegarandeerd. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Ik heb een wegwerp camera van de Aldi. Hij was maar 2,99 Euro, maar er zit wel een flitser op. Hij doet alles automatisch dus slechte foto's maken kan je niet. Niet alleen is hij licht en makkelijk mee te nemen, hij is ook behoorlijk robuust. Ik heb 'm al zeker 5 keer laten vallen maar hij doet het nog steeds.
Het allerbeste is dat je nooit batterijen hoeft te vervangen, je krijgt namelijk gelijk een nieuw toestel waar de batterijen al in zitten. Is dat niet fantastisch? Hij is helaas niet in meerdere kleuren leverbaar, maar door de papieren omslag te verwijderen krijg je een stijlvolle zwarte body.
Het op de computer zetten hoef je niet eens zelf te doen. Bij de Hema kun je dat voor een prikkie laten doen, heel makkelijk en succes gegarandeerd. |
Ah, je kan wel bepaalde kleuren kiezen hoor :) Gewoon even goed orienteren :P |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh oh, krijgen we het weer (zelfde als in die computerboxenthread), iedereen gaat zijn eigen shizzle hier promoten.
Phortje: gewoon zelf kijken op de sites en doen wat je zelf wil, want objectief advies zul je hier echt niet vinden....... (maar Ixus is wel goed ;)) |
mja tis moeilijk oordelen over iets dat je niet hebt hè. Ik had toendertijd hetzelfde dilemma, en heb voor deze camera gekozen omdat hij heel snel opstartte, en heel snel foto's kon maken in bovendien een goede kwaliteit. Maar zoals ik al zei, je moet gewoon de verschillende reviewsites bekijken, ik heb m alweer een half jaar geleden gekocht dus ik ben ook niet meer echt op de hoogte :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
mja tis moeilijk oordelen over iets dat je niet hebt hè. Ik had toendertijd hetzelfde dilemma, en heb voor deze camera gekozen omdat hij heel snel opstartte, en heel snel foto's kon maken in bovendien een goede kwaliteit. Maar zoals ik al zei, je moet gewoon de verschillende reviewsites bekijken, ik heb m alweer een half jaar geleden gekocht dus ik ben ook niet meer echt op de hoogte :) |
Klopt, gewoon naar je eigen wensen kijken en reviewsites bekijken.
Als mensen eenmaal een camera hebben krijgen ze oogkleppen. Geld niet voor mij overigens, want ik heb en Sony en die had ik nooit moeten kopen..... :( |
|
|
|
|