|
[18-09-2004] Trance.nu Summer Dance Event (2nd Edition) - Q-Beach, Bloemendaal (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| Ik ben er ook en Engeltje komt misschien ook mee! |
|
|
| moogwai |
Ik ga niet, want ik moet morgen fit zijn voor Q-Base :)
Hopelijk de volgende keer wel present. |
|
|
| Engeltje |
Misschien Maarten?
NATUURLIJK
hihi X |
|
|
| jp |
Hihi wat een leuk feestje :)

:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Freezel |
| Waar dat kleine kereltje die veters aan het vastknopen is van die dude die in slaap is is echt geniaal! :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Donna |
| De kleine is een son of a bitch! :thepirate |
|
|
| MaGiK54 |
Hoe kan je zo'n shirt aandoen :nervous:
 |
|
|
| Donna |
| lol,wil jij me tieten hebben magik,ze staan jou beter dan mij denk ik ;p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Donna
lol,wil jij me tieten hebben magik,ze staan jou beter dan mij denk ik ;p |
Huh :conf: weet ff niet zo goed hoe ik hierop moet reageren :) |
|
|
| Donna |
Met andere woorden,je lijkt wel een wijf om op die dude zn shirt te letten ;)
Vond t juist een dikke pict en heb zn shirt nie eens echt gezien |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Donna
Met andere woorden,je lijkt wel een wijf om op die dude zn shirt te letten ;)
Vond t juist een dikke pict en heb zn shirt nie eens echt gezien |
Oooooh dat bedoelde je, kom maar op met die tieten dan :wtf: |
|
|
|
|