|
[18-09-2004] Trance.nu Summer Dance Event (2nd Edition) - Q-Beach, Bloemendaal (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Niet doen Maarten, kijk uit, hij heeft ook al eeuwen een foto van mijn vriendin op MSN (Optimus ook), waar hij zich op afrukt! Niet doen, niet doen! |
Hmmm de foto heeft hij nu toch al dus er is vast geen redden meer aan. :rolleyes: Is New Wave trouwens uberhaupt nog te redden? :D
En ahp2002: mee eens... het niveau daalt inmiddels behoorlijk :p
[zeur mode]Wanneer komt die 3.0 nou? :crazy:[/zeur mode] |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Hmmm de foto heeft hij nu toch al dus er is vast geen redden meer aan. :rolleyes: Is New Wave trouwens uberhaupt nog te redden? :D
En ahp2002: mee eens... het niveau daalt inmiddels behoorlijk :p
[zeur mode]Wanneer komt die 3.0 nou? :crazy:[/zeur mode] |
maandag meer nieuws.. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Is New Wave trouwens uberhaupt nog te redden? :D
|
In het/de TBS kliniek waar ik nu zit mag alleen de donderdag en vrijdag ge-internet worden. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by ahp2002
maandag meer nieuws.. |
T.nu is on a roll :eyespop: |
|
|
|
|