|
[18-09-2004] Trance.nu Summer Dance Event (2nd Edition) - Q-Beach, Bloemendaal (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dr Oetker |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En de rest van de mensen, M_Peror & Engeltje, de Belgjes en zelfs DrOetker voor de enorm gezellige dag!
|
Graag gedaan heur ;) |
|
|
| Esrem |
| Ik vond het echt super leuk, Airbase wat minder en jammer dat ik met de bus terug moest en daarom niet tot het eind kon blijven. Verder wel errug geslaagd! Vooral Kyau vs Albert en Ronski Speed vonk goed. |
|
|
| DjRV |
Vond Airbase wel lekker beuQen to be honest :D
Was zeer gezellig en de "strik de veters aan elkaar van de outta space dude" foto verdient een award :D |
|
|
| LeonB |
| die gozer op die strik de veters aan elkaar foto is een vriend van mij :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by LeonB
die gozer op die strik de veters aan elkaar foto is een vriend van mij :D |
Kortom, die gozer op die foto die de veters aan elkaar strikte is dus een vriend van jou? :toothless |
|
|
| jp |
Wel slecht opgevoed dat kind :whip:
Ik bedoel, je gaat toch niet slapen op een feest ;) |
|
|
| ahp2002 |
| Leuk om wat TA'ers te zien! Ik kon alleen Ei, RV en Donna herkennen, maar er waren er dus nog meer :) Echt top dat jullie er waren! |
|
|
| Esrem |
| Ik kan niemand herkennen...:( |
|
|
| Gladius |
| staan er nog geen tracklists online ofzow? |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by jp
Wel slecht opgevoed dat kind :whip:
Ik bedoel, je gaat toch niet slapen op een feest ;) |
/me knikt instemmend ;p |
|
|
| LeonB |
| sja dat vind ik nou ook, maar hij had wat teveel biertjes op |
|
|
|
|