|
[18-09-2004] Trance.nu Summer Dance Event (2nd Edition) - Q-Beach, Bloemendaal (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| Eerstvolgende feest dat we elkaar treffen ruilen we,jij mijn tieten,ik jouw ballen,dan zit alles at least op de juiste plaats:D |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik word al helemaal opgewonden van het idee :tongue3 |
|
|
| Donna |
| Als je der maar geen jerk fantasy van maakt uh?:p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Freezel
Waar dat kleine kereltje die veters aan het vastknopen is van die dude die in slaap is is echt geniaal! :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
Whahaha ja, ik heb me daar echt rot om gelachen :D Trouwens Don & RV, leuk jullie weer eens te zien na zo'n lange tijd :)
Ow, en AHP bedankt voor "Jan" natuurlijk :D Echt heel tof (Y)
En JP voor de geslaagde pics, ik was zelf vergeten me cam op te laden dus heb slechts een paar foto's kunnen maken...
En de rest van de mensen, M_Peror & Engeltje, de Belgjes en zelfs DrOetker voor de enorm gezellige dag!
(wat is die Q-Beach een gare toko trouwens... alles is kapot en het meurde er echt gigantisch :p gelukkig zag het er in het donker wat beter uit :) ) |
|
|
| Robert |
| Echt een top feest! Vorige keer was leuk maar ik hier echt meer aan over gehouden. Steeds toen ik weg zou gaan was er weer iets waardoor ik langer bleef, en uiteindelijk bleef ik tot het eind. top! volgende keer hopelijk weer zo! |
|
|
| eieregooie |
| En ga je me nou de volgende keer wel herkennen? :p |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En ga je me nou de volgende keer wel herkennen? :p |
ik herkende je dit keer ook wel maar probeerde je te ontwijken :p |
|
|
| Donna |
| Sja was idd (te) lang geleden,maar gezellig as always:) |
|
|
| JediD4M |
Persoonlijk verslagje en mening .. =
HIER
Wel beke lang uitgevallen .. :o |
|
|
| M_Peror |
Het was weer erg gezellig! Beetje rustiger dan de vorige keer, maar de muziek was minstens net zo goed en tegen de avond liep het toch nog vol genoeg om aardig te kunnen feesten.
Held van de dag voor mij: Ronski Speed!:crazy: Goeie platenkeus en z'n aanstekelijke enthousiasme zorgde echt voor knalstemming in de tent. Of hij had z'n eigen supportersvereniging meegenomen, dat kan ook... er gingen er een paar behoorlijk uit hun dakplaat (moi incluis)! De meeste DJ's legden trouwens goeie plaatjes neer, alleen Airbase kon mij iets minder bekoren, maar dat ligt meer aan mijn smaak dan aan zijn kwaliteiten. En het was toen toch net etenstijd.
Kyau vs Albert kregen me ondanks de nog wat lege toko al goed in de stemming, Danjo & Rob Styles waren een uiterst prettige verrassing en Menno de Jong overtrof zijn set van de vorige editie. Mark of Norman was wat te laat waardoor Menno wat langer doorging maar die deed het ook wel aardig. Tegen half twaalf een sprintje getrokken over 't strand om weer richting huis te rijden.
Wat minder TA's dan gedacht maar toch nog even gezellig gesproken met JP (hoe was Q-base?) en Eieregooie (ik kon om kwart over elf geen koffie meer krijgen :( ) Ook Dr. Oetker eens gezien en RV en Donna, laatstgenoemde niet gesproken maar Engeltje wel.
| quote: | Originally posted by eieregooie
(wat is die Q-Beach een gare toko trouwens... alles is kapot en het meurde er echt gigantisch :p gelukkig zag het er in het donker wat beter uit :) ) |
Idd... ik heb weinig feesten meegemaakt waar het zelfs op de wc gewoon frisser rook dan binnen. Yech. Gelukkig went 't maar je moest vooral niet te vaak naar buiten gaan en dan weer terug ("adem in!"). |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by M_Peror
(ik kon om kwart over elf geen koffie meer krijgen :( ) |
Aii :(
Maar dat is wel iets wat ze van mij vaker mogen doen op feestjes, koffie verkopen :D |
|
|
| Matthijs |
| Ben ook een paar uurtjes langsgeweest, was zeker een leuk feestje ondanks dat het vrij rustig was! |
|
|
|
|