return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
DJ MAG Top 100 2004 --> post je top 5 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Bertn
ik wist niet eens dat die kwal ook een dj was??

Kwal? Moet eens 'Jezper Söderlund - Maya Bay' checken.
Jawel hoor, hij draait en niet alleen de Airbase Sessions op ETS-Global, ook feesten; ik weet al lang niet meer welke. Ik heb nog gechat met hem om em vast te leggen voor een eventuele party, maar dat ging niet door.
Kaidreas
1.Sasha
2.Markus schulz
3.MIKE
4.Sven vath
5.Armin van helden ;) armand dus :D
Pestario
ik bekijk het in verschillende stijlen op basis van skills. qua platenkeuze zou ik anders allemaal progressive nemen.

1. James Zabiela (als iemand me 1 dj kan noemen die technisch beter is dan zeg het me AUB)
2. Chris Liebing (platenkeuze is minder, draait veel eigen producties. techniek daarentegen is dan weer subliem)
3. Sasha + Digweed (platenkeuze subliem en hij heeft de skills)
4. Miguel (draait in atmoz en outline, ge krijgt er me ni binnen en wat hij daar draait trekt ook op geen hol maar hij is ook met andere muziek bezig (ken hem persoonlijk) en ik heb veel demo's van hem met ibiza muziek (naked music-achtige chill house) en wat ie daar laat horen is subliem)
5. T-Quest: (Belgische technoGod die altijd bescheiden blijft maar wel altijd iedereen aan het dansen brengt met zijn mixen en zijn platenkeuze.)

greetz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement