|
DJ MAG Top 100 2004 --> post je top 5 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by BelgianGuru
5. BT |
BT & DJ'en ?????? |
|
|
| Tiger777 |
| ja zenne, ik heb'em ooit eens in een ver verleden op TAW een setje horen geven. |
|
|
| BelgianGuru |
| quote: | Originally posted by Eagle`
BT & DJ'en ?????? |
Sure thing, het is niet hetzelfde als de rest natuurlijk. En hij staat trouwens als re-entry in the DJ Top 100 die nu nog staande is. Dus ik ben niet de enige die erop stemt, hij staat wel ergens ver onderaan. T'is niet echt DJ'en wat hij doet k, het is veel leuker om te zien toch :) |
|
|
| JediD4M |
1) Armin Van Buuren
Na AIB Outdoor 2003 blijft hij zich voor mij nog steeds bewijzen, naar het schijnt ook super sympa kerel en zoiets scoort bij mij ook punten. DJ'n op dat niveau is meer dan alleen maar plaatjes mixen.
2) M.I.K.E.
Beetje idem als Armin en niet alleen om wat hij afgelopen jaar heeft gepresteerd maar volgens de verhalen en ervaringen van de Beta's heeft ook M.I.K.E. geen sterallures & blijft zichzelf een gewone sympathieke kerel, jammer dak hem dit jaar niet kon booken naast Airwave in Tropic. Ik dacht niet dat M.I.K.E. net zoals ***** ****** een loopjongen heeft om zen vinyls te sleuren? ook al is dat maar 1 bak of zak?
3) Ferry Corsten
Nog steeds hopend dat hij op 4 september naar AIB Outdoor komt.
4) Cor Fijneman
Iemand die na zen set waar ook, zich begeeft tussen het volk (als hij nergens elders heen moet), gerust wil praten over wat hij nog te doen heeft en wil doen. ... open en toffe gast.
Een beetje op de achtergrond beland in het voorjaar maar er komt een waar Fijneman offensief in het najaar.
5) Paul Van Dyk
All Time Big name.. en mini kansje (1 op 50) dat hij op het einde van het jaar in Vlaanderen neerstrijkt ..
-------------------------
Vorig jaar stond Tiësto bij mij op 3, nu staat hij op 8 in de top 10, misschien dat hij voor mij nog wat punten scoort met een TIC. |
|
|
| Phortastic |
1) Tiesto
2) Markus Schulz
3) James Zabiela
4) Armin Van Buuren
5) Scott Bond |
|
|
| Gladius |
hm, eigenlijk te weinig sets gehoord dees jaar om deftig oordeel te vellen. toch een poging:
1. armin van buuren
2. above & beyond
3. ferry corsten
4. darren tate
5. gareth emery |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
2. DJ Tiësto (jah, sorry mensen)
|
Moet gij u niet voor schamen .. zijn er hier nog die er op stemmen zenne.. ;) |
|
|
| Dark Apostle |
1. Promo
2. Luna
3. Kai Tracid
4. Warmduscher
Ik weet niet of hij er nog instaat, maar zijn set op Shockers 2002 was een van de machtigste sets die ik ooit gehoord hebt.
5. DJ Rush
Het kan zijn dat MIKE er in verschijnt na 3 september, maar dat wordt eerst afwachten, als ik hem nog niet gehoord heb, mag ik hem er ook niet inzetten hé. |
|
|
| JediD4M |
Dark Apostle, je mag die er gerust inzetten als je hem nog niet live gehoort hebt, thangt er vanaf waar je je top 5 op baseert.
Sommige op hun favoriete styl, andere is dat op techniek, andere op wat ze live gehoord hebben.
Voor mij is dat beke vanalles, styl, techniek, sympa of niet, wat heeft hij bewezen afgelopen jaar, wat heeft hij/zij toegedragen, ook als is het iets anders, ik kijk ook eens naar de producties van afgelopen jaar.
Er bestaat jammer genoeg geen producers top 100 of toch?
Nen DJ kan super zijn maar tzijn extra punten als je nog kunt kwalitatief kunt producen ook. |
|
|
| JediD4M |
Ik heb me vanavond eens curieus dak ben.... met deze topic bezig gehouden.
Conclusie =
1) Armin Van Buuren
2) Markus Schulz
3) M.I.K.E.
4) Paul Van Dyk
5) Sasha
6) Ferry Corsten
7) Perry O'neil
8) James Zabiela
9) John 00 Flemming
10)Above & Beyond
Dit is de voorlopige top 10 die deze TA's topic bij mekaar rekent.
Toegeven ik vond het zelf spannend de punten strijd tussen Markus & Armin!
:)
Tiësto, winnaar van vorig jaar staat op dit moment op 12, Marco V staat nog tussen hem en Above & Beyond. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Ik heb me vanavond eens curieus dak ben.... met deze topic bezig gehouden.
|
Gij doet dat goed ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik vind Marco V een ongelooflijk goede producer en zijn mix CD Combi:Nations is ook gewoonweg af, maar op Shockers vorige jaar heeft hij me toch een beetje teleurgesteld |
|
|
|
|