return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
DJ MAG Top 100 2004 --> post je top 5 (pg. 5)
View this Thread in Original format
JediD4M
quote:
Originally posted by Tiger777
Gij doet dat goed ;)

:D

.. dank u .. ;) (als ge geen lief hebt om mee te spelen houd ge u beter met zoiets bezig :clown: )

Nog wat meer (voorlopige) info =

- De TA's hebben op dit moment hier 55 verschillende namen aangehaald.

- 20 mensen stemden op Armin, 18 op Markus.

- G&D krijgt van 3 mensen stemmen(punten) maar staat voorlopig 27ste.
BelgianGuru
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
1. Armin
2. DJ Tiësto (jah, sorry mensen)
3. Misja Helsloot
4. Airbase
5. M.I.K.E.

Lol @ nr2 and the excuse :) Haddet ni gezien :)

Btw Misja Helsloot, wat voor stijl draait die persoon ? heb er persoonlijk nog niet van gehoord (jah, sorry mensen :D)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by BelgianGuru

Btw Misja Helsloot, wat voor stijl draait die persoon ? heb er persoonlijk nog niet van gehoord (jah, sorry mensen :D)

Trance :)

Redelijk melodisch en uplifting, en soms ook een iets harder nummer ertussen. Maar hij mixt echt wel proper, één van de betere trance-dj's van het moment vind ik!
BelgianGuru
Zal er eens achter kijken na de tweede zit. Ergens een legale mix te downen ofzo ?

Oh even off topic : Weet iemand of het mogelijk is om op 1 of 2 september nog ergens aan een kaart of drie te geraken voor AiB ? Dan hebbek gedaan met men tweede zit.
FUSyke
Dit moet toch wel mogelijk zijn denk ik om dan nog aan kaarten te geraken. Bij Fnac hebben ze der toch nog altijd.
BelgianGuru
ok, bedankt. Goed nieuws in deze duistere 2-de zit-tijden is altijd welkom :)
TOR
stemmen maar.. :)

http://www.djmag.com/vote.asp
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Trance :)

Maar hij mixt echt wel proper, één van de betere trance-dj's van het moment vind ik!

Ik denk hier volledig anders over. Ok vind zijn tracklists zeer goed maar het mixen een pak minder. Daarbij baseer ik mij enkel op 2 livesets die ik van hem dit jaar heb gehoord, waaronder degene uit de Asta. Op gemixte cd's en promo cd'tjes is zijn mixen misschien wel goed.
Tim81
Mijn lijstje is ingevuld...

1. Sasha
2. James Holden
3. Sander Kleinenberg
4. Deep Dish
5. James Zabiela
Joker666
ook gestemd: toch lijstje ietsjes aangepast:

1. Armin Van Buuren
2. Paul Van Dyk
3. Ferry Corsten
4. Markus Schulz
5. M.I.K.E.

TOR
ik wou in mijn lijstje Ben Lost vervangen door Ozgur Can na zijn fantastische set op GDJB, maar heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ie mij voorheen niet altijd heeft kunnen boeien als DJ.

meer setjes zoals die op GDJB en hij komt er zeker in :)
emma
net gestemd :

1. Armin van Buuren : is gewoon mijn fav dj, al vaak aan het werk gezien dit jaar en hij heeft me niet teleurgesteld

2. Markus Schulz : draait errug lekker en is ondergewaardeerd

3. Sasha : zijn mixing skills zijn helemaal geweldig, ook al heeft hij 0.0 % interactie zijn publiek, het is een goede DJ

4. Perry O'neil : is erg goed bezig dit jaar en ik hoor hem graag draaien

5 : Ferry Corsten : hij heeft zowat zijn eigen sound die ik wel graag hoor, alleen moet hij minder platen van zichzelf in zijn sets gaan draaien
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement