|
DJ MAG Top 100 2004 --> post je top 5 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
Hmmm als ik hier zo bij vele de Top-5 zie, zijn er precies veel die zich laten leiden door de producties van de DJ...
Neem nu bijvoorbeeld MIKE. Ik ben enorme fan van MIKE en dit jaar heeft hij imo nog geen enkele mindere plaat geproduceerd. Maar als Dj vind ik hem toch zeker geen top 5 waard hoor.
Nu ja dat is jullie goed recht om de producties te laten meespreken maar imo mag dat niet meetellen.
Maar ja tis natuurlijk wel een feit dat tegenwoordig je als DJ bijna moet producen. Vind ik persoonlijk een slechte zaak. Merk je ook duidelijk aan de vele tunes die lately uitkomen.
Doe waar ge het beste in zijt zeg ik altijd maar :) |
|
|
| Dark Apostle |
| Buiten MIKE is de rest bij allemaal gebaseerd op hun draai prestaties. Promo is de enigste in de lijst waar ik 100% er kan achterstaan wanneer ik zeg dat die mens zalig kan draaien en producen. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Hmmm als ik hier zo bij vele de Top-5 zie, zijn er precies veel die zich laten leiden door de producties van de DJ...
Neem nu bijvoorbeeld MIKE. Ik ben enorme fan van MIKE en dit jaar heeft hij imo nog geen enkele mindere plaat geproduceerd. Maar als Dj vind ik hem toch zeker geen top 5 waard hoor.
Nu ja dat is jullie goed recht om de producties te laten meespreken maar imo mag dat niet meetellen.
Maar ja tis natuurlijk wel een feit dat tegenwoordig je als DJ bijna moet producen. Vind ik persoonlijk een slechte zaak. Merk je ook duidelijk aan de vele tunes die lately uitkomen.
Doe waar ge het beste in zijt zeg ik altijd maar :) |
ik ben er zeker van dat er velen zijn die kiezen naargelang de producties. ik namelijk niet, ik kies naargelang de beste set die ik al LIVE heb gezien.
Mike heb ik ondertussen al 7 keer aan het werk gezien. en de jongen doet het volgens mij beter en beter, als ie erin slaagt wat zelf "Den Armin" niet kan (namelijk, kippevelmomenten geven) dan zet ik em toch wel mooi in de top 5. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik ben er zeker van dat er velen zijn die kiezen naargelang de producties. ik namelijk niet, ik kies naargelang de beste set die ik al LIVE heb gezien.
Mike heb ik ondertussen al 7 keer aan het werk gezien. en de jongen doet het volgens mij beter en beter, als ie erin slaagt wat zelf "Den Armin" niet kan (namelijk, kippevelmomenten geven) dan zet ik em toch wel mooi in de top 5. |
das uw goed recht ;)
was maar een algemene opmerking :) |
|
|
| Kaidreas |
van mij ook :rolleyes: :D
hehehe, neen ik hebt het niet als een aanval ofzo beschouwd, ik wou het gewoon ff uitleggen.
hehehe terug vrienden? :D |
|
|
| djcresto |
| Ik baseer mij ook vooral op mensen die ik live heb gezien. Mike en armin zijn voor mij de mensen die het meest de muziek van mijn smaak draaien. Daarmee staan zij op 1 en 2 bij mij. Armin zijn mixing skills en uitstraling achter de dj booth zijn wel een pak beter dan die van mike. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
van mij ook :rolleyes: :D
hehehe, neen ik hebt het niet als een aanval ofzo beschouwd, ik wou het gewoon ff uitleggen.
hehehe terug vrienden? :D |
ok :)
/me shakes Kaidreas hand :D |
|
|
| TOR |
| baseer mij ook totaal niet op producties.. anders zou Mike in mijn lijstje voorkomen en dat doet ie niet. :) |
|
|
| JediD4M |
Nieuwe tussenstand van het Beta-Forum!!! ;)
Aangezien sommige hun stemmen en punten hebben aangepast was het wel beetje opzoekingswerk en aanpassingswerk.. maar dit is hem nu =
1) Armin Van Buuren
2) Markus Schulz
3) M.I.K.E.
4) Sasha !!! Komt van plaats 5
5) Paul Van Dyk !!! Zakt dus 1 plaatsje!
6) Perry O'neil !!! Springt over Ferry Corsten
7) Ferry Corsten!!! Heeft 4 punten minder dan Perry.
8) James Zabiela
9) John 00 Flemming
10)Above & Beyond
Tiësto moet van de Beta's zen 12de plaats nu delen met Carl Cox en Niklas Harding.
:eek: |
|
|
| Dark Apostle |
| Beuh ben ik dan de enigste hier die Kai Tracid als DJ goed vindt, ok als producer zuigt die enorm (buiten met Trance & Acid) |
|
|
| JediD4M |
ik vind die best wel goed... zelfs bepaalde producties klinken aardig.
Maar een top 5 is misschien nu wat hoog gegrepen voor Kai Tracid, maar Dark Apostle .. uwe top 5 is hier super origineel! ;)
Trouwens Kai Tracid staat 33ste (van de 57) |
|
|
| Wildfir3 |
Ik heb uiteindelijk vandaag dan toch maar gestemd...
1. Carl Cox
2. Paul Van Dyk
3. Mario Ranieri
4. T-Quest
5. Adam Beyer |
|
|
|
|