return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Sommar-OS Aten 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Amnezia
quote:
Originally posted by ScuL
Tycker mer om vinterspelarna. Finns inte så särskilt mycket jag tycker om i sommar-OS.

tycker också mkt bättre om vinterspelen än sommar os..men som sagt..os e ju alltid os...:) å beachvolley,fotboll,tennis m.m e alltid najs å se....=)

*hoppas verkligen IOK stänger av de båda grekiska löparna från att delta i detta os...har man åkt runt hel avärlden bara för å slippa ge prov så kan man inte ha rent mjöl i påsen...e löjligt alltihop:rolleyes:...dom kan få komma tebax på banan efter de vågat ge ett blodprov till IOK...=)
Kongo_kim
Usch vilka losers dom svenska simmarna är. Var det inte dom så var så bra förut. Nu åker ju alla ut i kvalheaten.
SteveTranz4ever
En av våra kunder är Eurosport... Medans jag var där satt jag i support med Sharp i ca.30 min... var perfekt då man kunde kolla på kanot forspadling... de va kul ! Jag gillar vattensporter som fan och när de e lite mer action...
Funfrock
det är en bra beachvollyboll match nu
tyskland mot frankrike
Kongo_kim
så fotbolls tjejerna lyckades vinna en match.

Kul grej medans det var reklam på trean zappa jag till fyran och under reklamen på trean hann Sverige göra två mål.
EsseT
TJO OS är skoj o kolla på synd bara att vi svenskar inte har så många medaljhopp Bra gjort av fotbollstjejerna att gå vidare i spelet kan bli riktigt bra nu om de bara spelar så bra som jag vet att de kan göra :) Sen ser man imot friidrotten med olsson, kluft o CO :D

wheee =) Snart är det cyckling med sussane ljungskog tror jag =) SES
Kongo_kim
J-O och Jörgen leder 3-1 mot Kina i pingis dubbeln :)
Laszlo
J-O och Persson "krossade" kineserna i dubbel-åttondelen med 4-1 i set, även om seten i sig var jämna...underbart att se :)

Rumänien tog sina första två guld igår :D Första i simning och senare på kvällen krossade gymnastiktjejerna Amerikanskorna....kommentatorn på Eurosport verade dock ha något emot Rumänerna...idiot...
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Laszlo
J-O och Persson "krossade" kineserna i dubbel-åttondelen med 4-1 i set, även om seten i sig var jämna...underbart att se :)

Rumänien tog sina första två guld igår :D Första i simning och senare på kvällen krossade gymnastiktjejerna Amerikanskorna....kommentatorn på Eurosport verade dock ha något emot Rumänerna...idiot...

Jepp och nu blir det några danskar i kvarten

och sen rumänien?? håll på Ungern om du måste hålla på något
Laszlo
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Jepp och nu blir det några danskar i kvarten

och sen rumänien?? håll på Ungern om du måste hålla på något

Är ju faktiskt född i Rumänien, kan ju inte bara sitta där och hoppas på att de torskar...

Kongo_kim
quote:
Originally posted by Laszlo
Är ju faktiskt född i Rumänien, kan ju inte bara sitta där och hoppas på att de torskar...

jaha.. det ändrar ju faktist saken..
Laszlo
J-O

Killen är gryyyym! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement