|
Sommar-OS Aten 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by ScuL
Tycker mer om vinterspelarna. Finns inte så särskilt mycket jag tycker om i sommar-OS. |
tycker också mkt bättre om vinterspelen än sommar os..men som sagt..os e ju alltid os...:) å beachvolley,fotboll,tennis m.m e alltid najs å se....=)
*hoppas verkligen IOK stänger av de båda grekiska löparna från att delta i detta os...har man åkt runt hel avärlden bara för å slippa ge prov så kan man inte ha rent mjöl i påsen...e löjligt alltihop:rolleyes:...dom kan få komma tebax på banan efter de vågat ge ett blodprov till IOK...=) |
|
|
| Kongo_kim |
| Usch vilka losers dom svenska simmarna är. Var det inte dom så var så bra förut. Nu åker ju alla ut i kvalheaten. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| En av våra kunder är Eurosport... Medans jag var där satt jag i support med Sharp i ca.30 min... var perfekt då man kunde kolla på kanot forspadling... de va kul ! Jag gillar vattensporter som fan och när de e lite mer action... |
|
|
| Funfrock |
det är en bra beachvollyboll match nu
tyskland mot frankrike |
|
|
| Kongo_kim |
så fotbolls tjejerna lyckades vinna en match.
Kul grej medans det var reklam på trean zappa jag till fyran och under reklamen på trean hann Sverige göra två mål. |
|
|
| EsseT |
TJO OS är skoj o kolla på synd bara att vi svenskar inte har så många medaljhopp Bra gjort av fotbollstjejerna att gå vidare i spelet kan bli riktigt bra nu om de bara spelar så bra som jag vet att de kan göra :) Sen ser man imot friidrotten med olsson, kluft o CO :D
wheee =) Snart är det cyckling med sussane ljungskog tror jag =) SES |
|
|
| Kongo_kim |
| J-O och Jörgen leder 3-1 mot Kina i pingis dubbeln :) |
|
|
| Laszlo |
J-O och Persson "krossade" kineserna i dubbel-åttondelen med 4-1 i set, även om seten i sig var jämna...underbart att se :)
Rumänien tog sina första två guld igår :D Första i simning och senare på kvällen krossade gymnastiktjejerna Amerikanskorna....kommentatorn på Eurosport verade dock ha något emot Rumänerna...idiot... |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Laszlo
J-O och Persson "krossade" kineserna i dubbel-åttondelen med 4-1 i set, även om seten i sig var jämna...underbart att se :)
Rumänien tog sina första två guld igår :D Första i simning och senare på kvällen krossade gymnastiktjejerna Amerikanskorna....kommentatorn på Eurosport verade dock ha något emot Rumänerna...idiot... |
Jepp och nu blir det några danskar i kvarten
och sen rumänien?? håll på Ungern om du måste hålla på något |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Jepp och nu blir det några danskar i kvarten
och sen rumänien?? håll på Ungern om du måste hålla på något |
Är ju faktiskt född i Rumänien, kan ju inte bara sitta där och hoppas på att de torskar... |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Är ju faktiskt född i Rumänien, kan ju inte bara sitta där och hoppas på att de torskar... |
jaha.. det ändrar ju faktist saken.. |
|
|
| Laszlo |
J-O
Killen är gryyyym! :) |
|
|
|
|