return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Sommar-OS Aten 2004 (pg. 7)
View this Thread in Original format
reveal
Jamen? Det var ju fan vad alla svenskar blir 4a i OS-sammanhang :)
reveal
Grattis till guldet Karolina! :D
St_Andrew
OS GUUUUUUULD :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
ShyTrance
yeaaaaaaaaaaaaaay :D:D:D:D första os guldet någonsin till chile nyss :D

dubbeltennis :D:D

o imorrn så kan en av dom i dubbeln ta guldet i singel oxo :D :cool: :cool:
staz
oops missförstod tiderna.. 11 är semin där jo spelar och en timme tidigare gäller också den andra tiden.
Laszlo
quote:
Originally posted by reveal
Jamen? Det var ju fan vad alla svenskar blir 4a i OS-sammanhang :)

Ja, jag sade till polarna precis när vi satt och svor över att Alshammar missade medalj att Sverige förmodligen är den nation som har flest 4:e-placeringar i årets OS....

Men skit samma gör J-O är kung, och Klüft är drottning! Att hon är från Växjö gör ju saken inte sämre :) Kan knappt bäräga mig tills hon kommer hem - det kommer bli ett sjuhelvetes ståhej på torget här i stan när vi ska välkomna henne :)

Sen måste det ju kännas mycket skönare för Klüft att ta guld än för till exempel Maurice Greene (om han nu tar guld), där ju USA redan har tagit tolvhundra medaljer. Han kommer att hamna i skuggan av Phelps & C:o tillsammans med alla andra medaljörer, medans det om Klüft kommer att snackas om i årtionden.....så detta är en karamell vi kan suga på länge tycker jag :)
beaversweede
25 minuter kvar till j-o waldner's match

wouldn't miss it for the world
Aendy
Hittills är det inte alls samma blick hos J-O som igår, ser inte alls lika laddad ut.
Versace
J-O verkar vara riktigt bra..

Har missat han helt hitills...
St_Andrew
, den koreanen var grymm =/

St_Andrew
Weeeee guld :D:D:D:D:D:D

sverige äger :D
reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
Weeeee guld :D:D:D:D:D:D