|
Sommar-OS Aten 2004 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Tänker du på att de e den yngsta dottern i familjen Simpsons ? :)
Förövrigt så fyller hon samma dag som jag :D |
|
|
| Amnezia |
| walle d00mination...lekte ju me tysken å tog 4-1 i set....:cool: :D :D |
|
|
| Laszlo |
Alltså - vad tycker ni om det nya poängsystemet i bordtennisen? Tidigare spelade man bäst av tre set, varje set till 21...nu spelar man till 11, bäst av 7 set....
Man ändrade detta eftersom man ansåg att det var för mycket transportsträcka när man spelade till 21. Jag kan hålla med om det till en viss del, men samtidigt anser jag att det verkar vara allt för mycket nerver i dessa kortare set, vilket resulterat i att de långa härliga duellerna uteblir. Varje boll betyder så mycket mer och spelarna vågar inte bjuda upp till lika mycket show....nae, det var bättre förr, i alla fall om man ser det ur tv-tittarsynvinkeln...
Eller är det bara jag som tycker det? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Eller är det bara jag som tycker det? |
Jag tycker nog att det har blivit rätt bra faktiskt... |
|
|
| Kongo_kim |
Tar J-O medalj måste en staty byggas. Herregud vilken idrottsman.
Första gången jag satt och skrek under en pingismatch.
Sen Strand och Törnblad i höjd. Ok Linus är ung men Strand var ju usel. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Tar J-O medalj måste en staty byggas. Herregud vilken idrottsman. |
Absolut..! Jag menar, som Svanberg sa, Borg, Salming och C:o kan ju slänga sig i väggen. J-O är pingisens Gretzky... |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Absolut..! Jag menar, som Svanberg sa, Borg, Salming och C:o kan ju slänga sig i väggen. J-O är pingisens Gretzky... |
Större än Salming javisst men Borg... inte enligt mig.
men men Svanberg säger ju att en 8:e plats i Gymnastik är större än ett Guld i Fotbolls VM. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Måste fan säga att jag möt både Salming & Stenmark på gatan i Stockholm, Salming 2 gånger kring Odenplan och Stenmark vid Tegnerlunden... Hade jag haft mina gamla Elan från '79 med mig hade han fått signa dom :D |
|
|
| Kongo_kim |
Idag tar Klüft guld.
Hon hoppade 6,78 i längd och leder helt överlägset |
|
|
| SteveTranz4ever |
Idag tar Klüft guld.
Hon hoppade 6,78 i längd och leder helt överlägset | Ja fan hoppas hon tar guld !!! Men hoppas också hon inte ska dansa eller göra nåt annat för då kan jag inte ens titta på TV :toothless |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja fan hoppas hon tar guld !!! Men hoppas också hon inte ska dansa eller göra nåt annat för då kan jag inte ens titta på TV :toothless |
Du menar så som Strand gjorde igår? Mådde illa! |
|
|
| reveal |
Törnblad i höjd |
Dissa inte min granne :p |
|
|
|
|