return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Sommar-OS Aten 2004 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Kongo_kim
quote:
Originally posted by reveal
Dissa inte min granne :p

men fan kolla killens löpstil. Finns ju inte en chans att han ska klara det. Men Yannick kan nog träna honom grym till Peking 2008
reveal
quote:
Originally posted by Kongo_kim
men fan kolla killens löpstil. Finns ju inte en chans att han ska klara det. Men Yannick kan nog träna honom grym till Peking 2008

Tja, han har ju hoppat 2.30, inte illa pissat för en 19-åring som började hoppa höjdhopp av en slump för 4 år sen ;)
morakickers
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Måste fan säga att jag möt både Salming & Stenmark på gatan i Stockholm, Salming 2 gånger kring Odenplan och Stenmark vid Tegnerlunden... Hade jag haft mina gamla Elan från '79 med mig hade han fått signa dom :D

Kunde han inte bara signera direkt på din slalomhjälm då, heheheheheheehe? :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
*på skämthumör*
Kongo_kim
quote:
Tja, han har ju hoppat 2.30, inte illa pissat för en 19-åring som började hoppa höjdhopp av en slump för 4 år sen ;)

jo jag vet. kanske hade han en annan löpstil då.:D
För igår fanns det bara ingen chans. Han springer ju i stort sett rakt fram
reveal
quote:
jo jag vet. kanske hade han en annan löpstil då.:D
För igår fanns det bara ingen chans. Han springer ju i stort sett rakt fram

Han har alltid sprungit så ;) Han tar till och med ut kruvan MER nu än tidigare.
Kongo_kim
quote:
Han har alltid sprungit så ;) Han tar till och med ut kruvan MER nu än tidigare.

Ok då. Men Yannick får träna honom bättre
Aendy
quote:

Varför ge sig in i en diskussion där man har noll koll. Är man skåning har man följt Linus sen han slog igenom som en sensation i hemma i Lund, de flesta vet förövrigt också att killen har en helt egen löp- och hoppstil och att han har ett grymt tränarförhållande med sin nuvarande tränare, som faktiskt fått honom dit han är nu. Grejen med honom inför OS var att han la formtoppen till junior-VM eftersom han egentligen inte skulle få hoppa OS men efter 2.30 tidigare i år blev han direktkvalificerad. Nuff...
reveal
quote:

Han har inte Yannick som tränare
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by morakickers
Kunde han inte bara signera direkt på din slalomhjälm då, heheheheheheehe? :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
*på skämthumör*

Ahhhh du menar störtkrukan ;) Inge jävla fjolleri med slalomhjälm här inte :D Tänkte inte på de eftersom jag alltid går omkring med den på stan... man vet ju aldrig när en galen Sthlmare får för sig att langa ett järnrör i skallen på en :toothless
staz
wow vilken pers igår i pingis kvarten.. speciellt andra set... 5-10 / 10-10.. där snackar vi nerver av stål.

semin spelas imorrn (söndag) 11-11.45 (första) och 12-12.45 (andra, j-o's match)

sen finalen samt bronsmatchen på måndag (Finalen kl 14)

heja :p

reveal
Grattis till första medaljen! :D
mjz
hmm... nån mer som blir lite småkåt av att kolla på "damernas" tyngdlyftning? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement