|
Va händer till hösten?
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| Va ska ni gö typ? vi hade ju en hel drös me studenter från i år, vill jag minnas ;) |
|
|
| JayBee |
jag säger bara 2 ord!
Lumpen |
|
|
| keddo |
| plugga klart 3:an, (har gått om ett år).. om inte det håller så börjar jag jobba. |
|
|
| Cloudburst |
| Börja andra på universitet (Chalmers)... :) |
|
|
| Laszlo |
| Mitt andra år på medieteknologiprogrammet här på Clownuniversitetet....(officiellt känt som Växjö universitet...) |
|
|
| reveal |
| Exjobb på SonyEricsson |
|
|
| Kamelen |
| quote: | Originally posted by JayBee
jag säger bara 2 ord!
Lumpen |
jag säger bara 58 ord
HAHAHH AH AHA HHAHA HAH HA HA HAH så lurad =D .. eller iförsig lumpen kan va bra för vissa människor =) .. jag gjorde i hemska norrlands skogarna =).. kallt o jävligt.. men lycka till.. hoppas du får en bra tjänst o ingen löktjänst .. för ska man göra lumpen så ska man göra det hårdaste.. lycka till med fångeutbildningen om ni får sån=) |
|
|
| Kamelen |
| jag ska jobba som lärare 1 år sen börjar jag plugga på KTH =) |
|
|
| Gate 42 |
Förhoppningsvis får jag fortsätta på jobbet så att jag inte står här och är helt pank till hösten. Ska läsa Historia på Komvux också under hösten för att någon gång i framtiden kanske kunna plugga något som gör mig till något mer intressant än en brevbärare ;)
Håller också tummarna för att musiken fortsätter rulla på så bra som den gjort de första 8 månaderna av detta år... :eek: |
|
|
| St_Andrew |
| Jag ska flytta till kanada :) |
|
|
| miZ PicCi |
studera vidare andra aret pa arkitektubildningen på NYU...:)
st_Andrew: var i Canada? ska du pa Labour of love @ Government/kool house 090504 in Toronto??? ska kanske dit med nagra andra NYTAs...:)
va där pa föra Government..awesoome:crazy: :disbelief |
|
|
| ScuL |
färdig göra min utbildning digital kommunikation ...... sen jobba halvtid eller nåt. försöka tjäna lite med att DJ:a hehe :P
sen flytta till sverige i 2005 nånstans. |
|
|
|
|