return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Hej jag är gammal här!!:) (pg. 2)
View this Thread in Original format
keddo
tjo, jag torskade just en freeroll på ladbrokes... Gick all in på AA (109 kvar i tunering av 2500) och en kille hakad på KK och träffade en K på floppen..... blir så jävla lack :whip:

(poker snack ;))
jofawe
pics or stfu :whip:
miZ PicCi
quote:
Originally posted by Glorie
^^

haha,... bara en undersökning gurl :) men det ser inte ut som utgången av undersökningen blir så bra.. alla bara larvar sig...

tssssss


okee..förstar inte alltid va alla menar pa svenska ibland bara:o :)

kul att man inte ar ensam tjej här pa sweta ialafall:)...:clown:
ScuL
quote:
Originally posted by miZ PicCi
okee..förstar inte alltid va alla menar pa svenska ibland bara:o :)

kul att man inte ar ensam tjej här pa sweta ialafall:)...:clown:


använd den här:
http://lexikon.nada.kth.se/cgi-bin/swe-eng

gör jag med (ibland) :p
PS .. å = CTRL-ALT-W på Amerikansk tangentbord.. (har också sånt här)
Proximus
hej och välkommen!
Glorie
quote:
Originally posted by Dioxys
hederlig svensk avundsjuka? :)


hehe... aaa det kan man tro! men så är icke fallet...jag ville bara kolla vad det berodde på... ytlighet eller att det är en tjej?

ja menar.. de har ju varit fler tjejer som startat trådar här som inte postat bilder.. och då har det ju inte varit lika stor uppståndelse... nåväl.. de e skönt me lite mer flickor här.. har ju haft mina stridigheter på sweta, emot vissa killar.. då till och med min goda vän Goldiluxe sa emot mig, fastän jag trodde vi var på samma plan.. jaja...och det lär finnas många frågor som tjejer tycker annorlunda än killar angående.. diskussioner vi inte kommit in på än.

tur att jag hade Mindshooter på min sida då... (nån som hört nåt från han eller?)

ne inte e jag avundsjuk på någon... jag e mer insatt än de flesta tjejer i ang ämnet elektronisk dansmusik (spec. trance), lagt ner min själ i hela scenen dels via Internettidningen jag drev förut (med Goldiluxe) dels med att jag fortfarande skriver intervjuer och så. promotar lite dj's ;), promotar fester, fixar dj's till lokala fester i stan, hjälper till att jobba på trancefester i samma stad.. the list goes on...

iofs, det kanske fler tjejer här gör... who knows..
Proximus
du är en eldsjäl glorie, har du varit och kommer förbli (förhoppningsvis).

sen så är det klart det blir uppståndelse när en tjej kommer hit, inte många tjejer som man kan snacka house/trance musik med, pratar ju aldrig på fester då alla vill dansa och om man glider fram till någon så raggar man, så den enda chans man har är på internet forum eller kanske genom vänner eller något sånt, och ja, internet forum verkar ha störst chans av allt ;D

hmm om någon nu fattar det där
cviper
a/s/l? :stongue:

PS: there are no girls on the internet.. !!11!oneoneone
RebeL9
nämen heeeeeeeeeeeeej =) =) =)
hur står det till här då ? :D
vad glad jag blir att det blivit sån febril aktivitet på tjejerna på forumet. Ni är ju vår stora behållning :D :D :D
*KRAAAAAAAAAAMAR*
Dioxys
ni? vi borde du skriva ;D

Laszlo
Väääääääääääääälkommen :) Saxat, för bäkvämlighetens skull, från en annan tråd - (anger inga titlar) :D:

Under normala omständigheter hade Lasselo kopplat på charmen och ni kära vänner hade inte haft en suck, men nu råkar jag ha gått och kärat ner mig som aldrig förr, näst intill patetiskt kär even, så...knock yourselves out ;)
Snakebyte
Du e go, glorie :D ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement