|
Hej jag är gammal här!!:) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| miZ PicCi |
the true story...

:haha: :stongue::stongue: :disbelief |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
the true story...

:haha: :stongue::stongue: :disbelief |
faaaan, din rackare, den hade ju jag tänkt posta så jag kunde bli populär och beundrad!!! :p |
|
|
| miZ PicCi |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
faaaan, din rackare, den hade ju jag tänkt posta så jag kunde bli populär och beundrad!!! :p |
:stongue: :stongue: ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
lol:p har fåt 2 stycken från här....nyta är mycket väre:stongue: :disbelief |
:haha: :haha:
säg vilka, snääääääääääälla :p |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
tssss.... luftposter
|
hahaa you crack me upp (inte på drogen altså)
vet inte varför det var så roligt men det lät så roligt med luft poster :)
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
the true story...
|
haha den var fan skön, undrade bara när fan den skulle ta slut. höll ju på i evigheter :)
föresten, någon annan än jag som såg nya avsnitten av OC? hehe gillar fan den serien altså. seth är så sjukt rolig med sin ironi :)
|
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
:haha: :haha:
säg vilka, snääääääääääälla :p |
jag blev fan shockad, trodde det skulle vara mer :)
men jag antar att vi här på sweta inte har så många hemligheter för varandra :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
:haha: :haha:
säg vilka, snääääääääääälla :p |
Vill också veta! :)
Fan - börjar likna en såpa detta...kanske ska försöka sälja konceptet till Kanal 5 och låta de göra en dokusåpa av detta? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vi kan ju köra med uteslutningsmetoden ;)
Så vi börjar här... inte jag iaf. |
|
|
| Laszlo |
Allright...det var inte jag...av St_Andrew's tidigare inlägg att dömma så var det inte han heller, så...
Steve -1
Laszlo -1
St_Andrew -1
kom igen nu grabbar, ni grillar vi de skyldiga! :D
|
|
|
| Cloudburst |
jag erkänner......
det var inte jag.. :p |
|
|
| ScuL |
| det var inte jag heller :) |
|
|
| Hauken |
| quote: | Originally posted by Glorie
:whip:
SMARTASS, klart jag fattar att det inte hade blivit sån uppståndelse om ni tyckt hon var ful eller att hon inte postat bilder. merparten killar, går väl efter utseendet först av allt. men tack för passningen, det var jättesnällt av dig. :rolleyes: det här bevisar bara min tes. förresten, min bild hade inte skapat 5 sidor, tro mig. |
hahah jooodu! Nu ska vi inte ta det så, för så var det icke menat ;)
EDIT: Det jag menar är ju att hon har en bild på _sig själv_ på avataren, inte en tecknad figur. Tror dom flesta blir så "på" främst för att det kommer _en ny tjej_ till TA. Det är ju ganska mansdominerat här, vilket är trist. |
|
|
|
|