|
Hej jag är gammal här!!:) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Steve -1
Laszlo -1
St_Andrew -1
Cloudburst -1
Scul -1
Misstänkta:
Jaybee, med tanke på att han kom på idén först att många nog borde ha skickat pm till henne (eftersom han gjort det) :p
Rebel, ovanligt trevlig :p
Kamelen, vad gör inte den mannen? =)
Hauken, nekade inte nyss :p
hmmm dom jag kommer på just nu =) |
|
|
| Hauken |
| vavava har jag nu gjort?! Dra inte in mig i detta :toothless |
|
|
| Cloudburst |
| Jag säger Tant Blå, i vardagsrummet med ljustaken. :toothless |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Jag säger Tant Blå, i vardagsrummet med ljustaken. :toothless |
*asg* tog mig ett tag att förstå den där :)
jag tror att det var onkel senap med smör kniven! :)
anrew: nopp, jag har inte skickat något pm.
skulle inte förvåna mig om det var steve som skapat 2 helt nya konton bara så han kan pm:a från en anonym användare :)
|
|
|
| Smeagol |
det var inte SÅ långt från 5 sidor faktiskt. :)
Starta ett nytt konto, sätt in din bild som avatar (eller nån annans bild om för många skulle känna igen dig....) och se om du kan fixa tio på en dag!
luftposter, vilket underbart nytt ord! Men skriv ihop det så blir Reveal inte putt på dig... :rolleyes:
ojdå, höll på att glömma:
DONT SEND TEH LETTAH!!!!!!1111ett11elva111!!!111enmiljonetthundraelvatusenetthundraelva |
|
|
| Smeagol |
| quote: | Originally posted by JayBee
*asg* tog mig ett tag att förstå den där :)
jag tror att det var onkel senap med smör kniven! :)
anrew: nopp, jag har inte skickat något pm.
skulle inte förvåna mig om det var steve som skapat 2 helt nya konton bara så han kan pm:a från en anonym användare :)
|
umm, jag fattar inte. betyder det att jag är dum i huvudet eller så?
Och nej, jag har inte PMat någon.
+2 |
|
|
| SWE_TRANCE |
PMat?
Nepp, inte jag heller :)
Mina "misstankar" riktas mot Kamelen och dbl :p |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Smeagol
umm, jag fattar inte. betyder det att jag är dum i huvudet eller så?
|
Har du aldrig spelat Cluedo!!?? :p |
|
|
| ShyTrance |
| it wasn't me :cool: |
|
|
| Glorie |
Fan en takeover i min tråd!!! :( :( :( :(
:toothless
| quote: | Originally posted by Hauken
Det jag menar är ju att hon har en bild på _sig själv_ på avataren, inte en tecknad figur. Tror dom flesta blir så "på" främst för att det kommer _en ny tjej_ till TA. Det är ju ganska mansdominerat här, vilket är trist. |
okej, då tror inte vi likadant.. du tror att det har att göra med att det är _en ny tjej_. förvisso.. alla killar e übertrevliga mot nya tjejer, men tro mig när jag säger att intresset är svalare om de inte postar bilder lr postar bilder och inte är assnygga! jag vill alltså poängtera att hennes utseende (att hon ser bra ut) drog sitt till stacken. Sanna mina ord. så har det varit de senaste TVÅ åren jag har varit här iaf.
det här som vi bevittnade för några dagar sen var ju så jäla patetiskt så det finns inte... 5 sidor på några timmar..
och igen... det räcker inte med att ha en bild på sig själv i avataren.. man måste va snygg också! (för att få sån uppståndelse och enormt gensvar)
whatever....
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Jag säger Tant Blå, i vardagsrummet med ljustaken. |
haha, good one :) Cluedo var mitt favoritspel en gång i tiden.
St_Andrew, haha... intressant fall. Det känns som det är vår vän från Östersund faktiskt....(jaybee var det ju inte iaf)
det här känns otroligt misstänksamt
| quote: | | vavava har jag nu gjort?! Dra inte in mig i detta |
erkänn nu ffs, annars frågar jag min vän Swamper :D
den andra misstänkte kan mkt väl vara Kamelen... men tänk på att det var en rad andra swetas som hälsade henne välkommen i den där tråden.. har du gått igenom dem? SMC t.ex. var mkt villig att ta över rebel9's skift med att uppdatera sweta.
Smeagol, jag vet inte om du skrev till mig nu, men jag har aldrig särskrivit luftposter. det var enbart mitt påfund. |
|
|
| Hauken |
| quote: | Originally posted by Glorie
Fan en takeover i min tråd!!! :( :( :( :(
:toothless
okej, då tror inte vi likadant.. du tror att det har att göra med att det är _en ny tjej_. förvisso.. alla killar e übertrevliga mot nya tjejer, men tro mig när jag säger att intresset är svalare om de inte postar bilder lr postar bilder och inte är assnygga! jag vill alltså poängtera att hennes utseende (att hon ser bra ut) drog sitt till stacken. Sanna mina ord. så har det varit de senaste TVÅ åren jag har varit här iaf.
det här som vi bevittnade för några dagar sen var ju så jäla patetiskt så det finns inte... 5 sidor på några timmar..
och igen... det räcker inte med att ha en bild på sig själv i avataren.. man måste va snygg också! (för att få sån uppståndelse och enormt gensvar)
whatever....
|
Nää, jag tvekar ;)
Notera att jag EJ skrev i tråden = + poäng :D |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
Det känns som det är vår vän från Östersund faktiskt....(jaybee var det ju inte iaf)
|
tssskk-tssssk!! hur kunde ni ens ha misstänkt mig? :) fy på er! |
|
|
|
|