return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Hej jag är gammal här!!:) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Kamelen
glorie.. bry dig inte om de andra.. de är patetiska människor som inte har råd att skaffa riktiga flickvänner.. nu erbjuder jag dig att bli min för 500 000 kameler.. ahh låter bra, eller hur? =).. nä ska man va seriös.. så är det väl kul att fler tjejer dyker upp i scenen fastän jag tycker "rejv-brudar" är det fulaste som finns.. iförsig "rejv-killar" oxo =) .. hemska kläder o sånt.. men det är ju min egna åsikt.. och komihåg.. alla är olika =)
ShyTrance
hej :p
hustler
Välkommen!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie
tur att jag hade Mindshooter på min sida då... (nån som hört nåt från han eller?)


Han är hemma i Sverige igen efter en världsomspännande turné ;)

Han e inte lika inne på trance-scenen längre känns de som... de e elda och poi som gäller för hela slanten...
SWE_TRANCE
kjaaaaaaaaaaaaaaaaam :tongue2
JayBee
alltid kul när man rör runt lite i grytan antar jag :)


rena SWETA doku-såpa :)


men seriöst talat så återstår det att se om våran nya generation är här för att stanna. det är rätt många personer som är här en månad eller så och ser man dem alldrig igen.

mizz picci: bara lite nyfiken, hur många private messages har du fått de senaste dagarna (från svenskarna)? :)
Proximus
quote:
Originally posted by JayBee

mizz picci: bara lite nyfiken, hur många private messages har du fått de senaste dagarna (från svenskarna)? :)


vill du se hur många du har att kämpa mot och hur mycket kraft och ansträngning det krävs från din sida? :toothless
JayBee
quote:
Originally posted by Proximus
vill du se hur många du har att kämpa mot och hur mycket kraft och ansträngning det krävs från din sida? :toothless

exakt ;) måste ju tänka ett steg före hehe :)

nä men seriöst talat så tycker jag fan vissas beteende är underligt. killar gör vad som helst för att stöta på en tjej även om hon är flera hundra mil bort. känns inte det lite onödigt eller? om det är nån som borde smöra så är det ju erik :) han är den enda som har en chans endå :) föresten är det ens någon som frågat om "någon" är singel eller? :)

och sen om jag våre "någon" skulle fan sånna ytliga grejer bara skrämma iväg mig från att umgås på ett sånt här ställe. varör umgås när alla bara kysser ens ärsle. finns ju inget att umgås med då ju.

påminner mig om när de gjorde en harry potter parodi på SNL med lindsey lohan. såååå jävla skön altså :) roligaste är ju när den där tjocka killen säger att han ska ut i skogen och leka med sin drake haha :D


(personen som jag refererar till någon handlar inte om någon riktig person och bör inte tas personligen. allt är copyright skyddad och har inte med några verklia person att göra)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by JayBee
exakt ;) måste ju tänka ett steg före hehe :)

nä men seriöst talat så tycker jag fan vissas beteende är underligt. killar gör vad som helst för att stöta på en tjej även om hon är flera hundra mil bort. känns inte det lite onödigt eller? om det är nån som borde smöra så är det ju erik :) han är den enda som har en chans endå :) föresten är det ens någon som frågat om "någon" är singel eller? :)


Jag tror nog inte att själva "flirt-beteendet" är speciellt seriöst :) Utan bara kul att skojja till det hela lite, speciellt när det ser ut som det gör här; Mkt killar...få tjejer.
JayBee
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jag tror nog inte att själva "flirt-beteendet" är speciellt seriöst :) Utan bara kul att skojja till det hela lite, speciellt när det ser ut som det gör här; Mkt killar...få tjejer.

jo jag vet men har du någonsin tänkt på varför det är lite tjejer här? jag skulle nog faktist villja tro att det är en utav anledningarna varför de tjejer som varit här inte stannar så läng.

tänk dig själv att vara en "snygg tjej" och så visst liksom kul med uppmärksamheten i början kanske men precis som typ en hollywood kändis så blir man ju lack på att alla vill ha en autograf hela tiden om du förstår vad jag menar.

jag såg en special edition dvd med vanilla sky. tom cruise skulle hälsa på hans fans. han gick fram till en tjej och skakade hand med henne och hon började skrika som en gris och sen vände hon säg om och ringde sin morsa och berättade att hon skakat hand med tom cruise.


hon skiter i honom, hon behandlade inte ens honom som en människa. hon ville bara få en glans utav hans solsken. man kan ju dra liknelser. jag skulle i alla fall inte villja vara en "snygg tjej" på sweta. eller snygg kan man ju vara men jag skulle nog inte ha en bild på mig själv kanske eller så.

ingen är ju ärlig med en snygg tjej, de bara kysser henne på rumpan hela tiden. vad finns det då att vara social med? men wtf vad vet jag, är ju bara en halvsnygg kille själv :D :D. men det är en teori i alla fall.

Hauken
Glorie iaf din avatar hade varit en bild på dig själv, där du framhäver ett leende som kan smälta glass, hade du fått lika många sidor i din tråd ;)
Dioxys
quote:
Originally posted by JayBee
ingen är ju ärlig med en snygg tjej, de bara kysser henne på rumpan hela tiden. vad finns det då att vara social med? men wtf vad vet jag, är ju bara en halvsnygg kille själv :D :D. men det är en teori i alla fall.


Du tror inte det där bara är ytligt i början, sen när man lär känna personen så slutar det upp? :thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement