return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
איזה מתקלטים הייתם רוצים לראות בארץ??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by clubsolutely
Jamx & de leon [dumonde]
johan gielen & sven maes [airscape]


גם אני הייתי מת לראות את שני אלו!!!!!!
dj alonzo
Techno - Carl Cox, Bryan Zentz, John Thomas.
Tech-Trance - Mauro Picotto, Marc La Cruz, DJ Darkzone, Andrew Inomata.
Trance - Paul Van Dyk, DJ Tiesto, Ferry Corsten, Ramirez, Kaylab, Juan, Atmos.
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by dj alonzo
Techno - Carl Cox, Bryan Zentz, John Thomas.
Tech-Trance - Mauro Picotto, Marc La Cruz, DJ Darkzone, Andrew Inomata.
Trance - Paul Van Dyk, DJ Tiesto, Ferry Corsten, Ramirez, Kaylab, Juan, Atmos.


ואן דייק, טיאסטו, קורסטן, חואן ואטמוס היו בישראל אחי
אני לא יודע בקשר לאחרים...
dj alonzo
..אני יודע שהם כבר היו בארץ, אבל הייתי רוצה לראות אותם עוד פעם באים
Scorchio
חואן מלך!
תקליטן אחושרמוטה חזק
אני מוכן לשלם אפילו 300 שקל בשביל לראות את
DJ Scot Project LIVE
luckystrike
quote:
Originally posted by clubsolutely
Jamx & de leon [dumonde]


ואללה איך שכחתי אותם!!!
שמעתי כמה סטים שלהם - הם פשוט גדולים
:)

כוס אמק למה אין ארועים בארץ כמו
SENSATION , ENERGY , INNERCITY

שבאים כל הגדולים אה?
:(
Gil Shwarts
יש אחי
אתה פשוט לא מודע אליהם :)

יש פסטיבל עצבני שכל פעם שהוא קורה
באים לפחות 3 ענקיים!!
קוראים לו
פסטיבל הייניקן סאנדאנס
בחוות היען וריף הדולפינים באילת
לא פספסתי כמעט שום מסיבה בפסטיבל הזה
מה שאומר שראיתי חלק מהענקיים כמו קורסטן, ואן ביורן, מרקו וי, ואן דייק ועוד מופיעים חי! :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
יש אחי
אתה פשוט לא מודע אליהם :)

יש פסטיבל עצבני שכל פעם שהוא קורה
באים לפחות 3 ענקיים!!
קוראים לו
פסטיבל הייניקן סאנדאנס
בחוות היען וריף הדולפינים באילת
לא פספסתי כמעט שום מסיבה בפסטיבל הזה
מה שאומר שראיתי חלק מהענקיים כמו קורסטן, ואן ביורן, מרקו וי, ואן דייק ועוד מופיעים חי! :)


כן שמעתי עליו - זה היה בסוף אוגוסט אם אני לא טועה...

אבל ראבאק למי יש כוח לנסוע 5 שעות לאילת???

וארועים כאלה יש אבל הרוב לגילאי 25+ (אלוהים יודע למה) וגם לרוב באים אחד שתים טובים והשאר ישראלים... בדרך כלל לפחות...
Scorchio
25+???
ממש לא אחי
אני בן 16 והייתי שם מלא פעמים
יש שם רייבים ענקיים
אחלה מקום
יושנים יומיים באיזה אכסניה והולכים למסיבה.
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
25+???
ממש לא אחי
אני בן 16 והייתי שם מלא פעמים
יש שם רייבים ענקיים
אחלה מקום
יושנים יומיים באיזה אכסניה והולכים למסיבה.


האחרון באילת היה לגילאי 21+ לפחות אלו היו הפירסומים...

warpedd_
BUMP HAHAHAHAHA

תראו איזה יופי
כמה כבר ביקרו בארץ מאז..
ראינו פה את חיילן קוסמיק טייסטו אממ אסטריד דון דיאבלו
בטח עוד מלא שברחו לי מהראש..
:)
Gil Shwarts
Victor Calderone
Mike Cruz
Peter Rauhofer...

ולאט לאט מגיעים עוד
אני מחכה לגבריאל ודרסדן
וסטושי טומי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement