|
איזה מתקלטים הייתם רוצים לראות בארץ??? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
טוב מאחר ואין לי כוח לערוך את ההודעה הקודמת...
אז ככה כמה דברים
דבר ראשון אני מבקש ממשהו (שהוא לא אני) לצטט אותי כי כבר שחכתי איך זה מרגיש, ודבר שני חשבתי על זה שחבל שהפז"ם שלי בפורום הוא לא הפז"ם בצבא, כי אז כבר הייתי סמ"ר :(
מאי 01 כבוד (*אהם* אוקטובר 03 *אהם*)1 |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
טוב מאחר ואין לי כוח לערוך את ההודעה הקודמת...
אז ככה כמה דברים
דבר ראשון אני מבקש ממשהו (שהוא לא אני) לצטט אותי כי כבר שחכתי איך זה מרגיש, ודבר שני חשבתי על זה שחבל שהפז"ם שלי בפורום הוא לא הפז"ם בצבא, כי אז כבר הייתי סמ"ר :(
מאי 01 כבוד (*אהם* אוקטובר 03 *אהם*)1 |
יאללה אחי, מתנת גיוס מאוחרת :crazy: |
|
|
| DjChook |
| רון.. אז אני כבר הייתי משתחרר |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by DjChook
רון.. אז אני כבר הייתי משתחרר |
אוי זה היה כזה ברור שתבוא ותגיד את זה...:rolleyes: :toothless |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פאקינג שיט איזה באמפ!!!!!!!!!
EDIT
חחחחחח רק עכשיו שמתי לב
תראו את הכותרת!!!
איזה מתקלטים הייתם רוצים לראות בארץ
חחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| arik |
| אני הייתי מעדיף לראות את עצמי מתקלט בארץ |
|
|
| DjChook |
רון אתה יודע ש
זה הכלללל בשבילךך.... |
|
|
| cluBBer |
SANDY RIVIERA
היה כאן בטי אל וי פעם
אם הייתם יודעים איך נראה חואן
לא הייתם רוצים לראות אותו
הבן אדם נראה זוועה
נראה על סמים קשים משהו
מתי שהוא מנגן , הוא נהנה מהמוזיקה שלו יותר מהקהל שלו
אתם יכולים לראות את זה בתמונות
אני ראיתי את זה בלייב וזה מפחיד אחוש
:nervous: :nervous: :nervous:
הייתי רוצה לשמוע בלייב את הטראק
hidden_sun
של
ROOM 5 aka Junior Jack
וגם את
SULTAN & THE GREEK
בסט משובח |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
nu-nrg
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
אהה וביקור של פול ואן דיק בארץ לא יזיק
;) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
הייתי רוצה לראות את
DJ Stigma
מתקלט בארץ..... וגם אני לא אתנגד במיוחד אם
Andy Jay Powell
יתן פה איזה ביקור :D |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
nu-nrg
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
אהה וביקור של פול ואן דיק בארץ לא יזיק
;) |
ראסמי ניו אנרג'י
אני מת שהם יופיעו פה
איזה צחוקים נראה לי שכתבו ת הט'רד הזה הם עוד לא היו מפורסמים..
ונראה לי שואן דיק היה פה פעם לא? |
|
|
| KosmiK-G8 |
באמת מה הקשר של הטרד הזה עכשיו לחיים..?
טוב אם כבר אז כבר...
מ-א-ר-ק ד-א-ו-ן!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marc Dawn Rulez!!!!!!
Green Court Will Always Stay In Our Hearts |
|
|
|
|