return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
איזה מתקלטים הייתם רוצים לראות בארץ??? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
טוב מאחר ואין לי כוח לערוך את ההודעה הקודמת...

אז ככה כמה דברים
דבר ראשון אני מבקש ממשהו (שהוא לא אני) לצטט אותי כי כבר שחכתי איך זה מרגיש, ודבר שני חשבתי על זה שחבל שהפז"ם שלי בפורום הוא לא הפז"ם בצבא, כי אז כבר הייתי סמ"ר :(

מאי 01 כבוד (*אהם* אוקטובר 03 *אהם*)1
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
טוב מאחר ואין לי כוח לערוך את ההודעה הקודמת...

אז ככה כמה דברים
דבר ראשון אני מבקש ממשהו (שהוא לא אני) לצטט אותי כי כבר שחכתי איך זה מרגיש, ודבר שני חשבתי על זה שחבל שהפז"ם שלי בפורום הוא לא הפז"ם בצבא, כי אז כבר הייתי סמ"ר :(

מאי 01 כבוד (*אהם* אוקטובר 03 *אהם*)1


יאללה אחי, מתנת גיוס מאוחרת :crazy:
DjChook
רון.. אז אני כבר הייתי משתחרר
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by DjChook
רון.. אז אני כבר הייתי משתחרר


אוי זה היה כזה ברור שתבוא ותגיד את זה...:rolleyes: :toothless
HyPeRSoNiC
פאקינג שיט איזה באמפ!!!!!!!!!

EDIT

חחחחחח רק עכשיו שמתי לב
תראו את הכותרת!!!


איזה מתקלטים הייתם רוצים לראות בארץ

חחחחחחחחחחחחחח
arik
אני הייתי מעדיף לראות את עצמי מתקלט בארץ
DjChook
רון אתה יודע ש

זה הכלללל בשבילךך....
cluBBer
SANDY RIVIERA
היה כאן בטי אל וי פעם

אם הייתם יודעים איך נראה חואן
לא הייתם רוצים לראות אותו

הבן אדם נראה זוועה
נראה על סמים קשים משהו
מתי שהוא מנגן , הוא נהנה מהמוזיקה שלו יותר מהקהל שלו
אתם יכולים לראות את זה בתמונות
אני ראיתי את זה בלייב וזה מפחיד אחוש
:nervous: :nervous: :nervous:

הייתי רוצה לשמוע בלייב את הטראק
hidden_sun
של
ROOM 5 aka Junior Jack

וגם את
SULTAN & THE GREEK
בסט משובח
DJ-Kreing^^
nu-nrg
:eyespop: :eyespop: :eyespop:

אהה וביקור של פול ואן דיק בארץ לא יזיק
;)
HyPeRSoNiC
הייתי רוצה לראות את
DJ Stigma
מתקלט בארץ..... וגם אני לא אתנגד במיוחד אם
Andy Jay Powell
יתן פה איזה ביקור :D

warpedd_
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
nu-nrg
:eyespop: :eyespop: :eyespop:

אהה וביקור של פול ואן דיק בארץ לא יזיק
;)


ראסמי ניו אנרג'י
אני מת שהם יופיעו פה
איזה צחוקים נראה לי שכתבו ת הט'רד הזה הם עוד לא היו מפורסמים..
ונראה לי שואן דיק היה פה פעם לא?
KosmiK-G8
באמת מה הקשר של הטרד הזה עכשיו לחיים..?

טוב אם כבר אז כבר...

מ-א-ר-ק ד-א-ו-ן!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marc Dawn Rulez!!!!!!

Green Court Will Always Stay In Our Hearts
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement