return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
איזה מתקלטים הייתם רוצים לראות בארץ??? (pg. 5)
View this Thread in Original format
deluxe
אנשים שכחתם את האחד והיחיד: דיג'יי רונן לביא!
:crazy: :crazy: :crazy:
YYoraYY
די ג'י סמייייייייייייייייייי


:tongue2 חחחחחחחחחחחח סתם


שקאי טרקיד יבוא ישים לי קצת קונצ'ס אני ארגע...
THE_BLUE_DRAGON
PVD PVD PVD PVD PVD

לא מעניין אותי שהוא היה לפני מאה שנה אני רוצה אותו עכשיו...!!!


KAY CEE
MOOGWAI
RUSH
Stephane K
Kasey Taylor
M.A.U.R.O.P.I.C.O.T.T.O.D.J.D.J בקרוב לפי השמועות!!!
Felix Da Housecat
Fergie
Hardy Hard
Hell
Moguai
Takkyu Ishino
Tomcraft
Umek
Technasia
Misja Helsloot
Marcel Woods
Don Diablo
Agoria

ועוד מלא!!!

:disbelief :disbelief :disbelief
warpedd_
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON

Stephane K
Misja Helsloot
Don Diablo


היו פה כבר
Flotser
quote:
Originally posted by cluBBer
אם הייתם יודעים איך נראה חואן
לא הייתם רוצים לראות אותו

הבן אדם נראה זוועה
נראה על סמים קשים משהו
מתי שהוא מנגן , הוא נהנה מהמוזיקה שלו יותר מהקהל שלו
אתם יכולים לראות את זה בתמונות
אני ראיתי את זה בלייב וזה מפחיד אחוש
:nervous: :nervous: :nervous:


אחי יכול להיות,
הבן אדם היה חולה סרטן, והוא יצר את המוזיקה כדי להילחם במחלה שלו
בגלל זה המוזיקה שלו כל כך מיוחדת וכל כך מרגשת
זו בעצם המשמעות מאחורי הטראק
Spiritual Healing
KosmiK-G8
Felix Da Housecat

הייתי שם לא 5000 שקל כל שנה כדי שלא יבוא לפה....

בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע.....
אני ממש לא יכול לסבול את הסגנון של
מה הסגנון שלו בכלל.?
הארד טכנו.??
בעעע...

בכלל בלו דראגון...
רשמת לא מעט די גיים לא מוכרים אולי תתן כמה מילים על הפחות מוכרים כמו

RUSH
Agoria
Kasey Taylor
Technasia
warpedd_
מי שקורה לעצמו בשם של חתולה זה כבר אומר עליו משהו
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by warpedd_
מי שקורה לעצמו בשם של חתולה זה כבר אומר עליו משהו


ועוד לא סתם...

חתול בית:)


מרגיש היי סוסייטי...לא בכבוד שלו להיות חתול רחוב פשוט...אופטימי הבחור אהה.???
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
בכלל בלו דראגון...
רשמת לא מעט די גיים לא מוכרים אולי תתן כמה מילים על הפחות מוכרים כמו

RUSH
Agoria
Kasey Taylor
Technasia


RUSH - TECHNO
חולה בראש ואחד הטובים!
ניגן גם במצעד האהבה 2003 סט פצצה!
ובפסטיבל בבודפשט שהייתי בו בכלל הזריק סט מקסים!

Agoria - TECHNO AND TEC.HOUSE
לא ידוע לי הרבה אבל אחלה נגנו גם סט יפה מאוד באינרסיטי 2003!

Kasey Taylor - DARK-PROGRESSIVE
אחד הקדושים הכניס אותי לתוך הדארק-פרוג ופשוט סטים ורמיקסים מדהימים יש לו פשוט קדוש בתחום הדארק!

Technasia - TECHNO
מה?
איך אפשר לא להכיר במיוחד אחרי הסט היפייפה בשוקרס 2002 וכל הטראקים המקסימים!
Scorchio
quote:
Originally posted by Scorchio
חואן מלך!
תקליטן אחושרמוטה חזק
אני מוכן לשלם אפילו 300 שקל בשביל לראות את
DJ Scot Project LIVE



יוווווו איזה צעירררר הייתי
זה מימי הפעירות שלי

איחס מי מסתכל על סקוט בכלל עכשיו

אבל באמת הייתי בחווה מלא פעמים

פייי איזה נוסטלגיה
רק חסר פה איזה פוסט מפגר של אריאל

Eitan E
הרבה כאן הזכירו יוצרים שהם ברמת גאונות ביצירת טראקים
למרות זאת כישורי המיקסוס שלהם יכולים להיות שווים לאלה של הלן קלר

בכל זאת מבין כל הדיג'אים ויוצרים שהוזכרו לא הוזכר הכוכב העולה

markus schultz[SIZE=3]
Gil Shwarts
בריטני ספירס!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement