return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
איזה מתקלטים הייתם רוצים לראות בארץ??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
ronsh
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
בעצם רק דיג'יית אחת לא הגיע!
dj astrid!
חולה עליהההה!! :D :D


היא היתה יותר מפעם אחת...
בורטיגו היא היתה לפחות פעמיים
פעם אחת כשגיא פדרמן היה הרזידנט
ולפני איזה חצי שנה שחנן דרוב היה רזידנט
Black-Dragon
מרקו וי מגיע ב30 לחודש אנשים...
deluxe
עופר ניסים!!!!
:D
סתם
למרות שהקהל הרגיל בארץ (הקהל ה"המוני") לא ממש שוומע מוסיקה כזאת...
הייתי מאוד שמח אם היו באים לארץ:
antoine clamaran
kid creme
futureshock
david morales
tim deluxe
x press 2
sandy rivera
junior jack
DjChook
שיואוו.. מורן רושם הודעות

צח אומר שהוא בן 16

אחחחח נוסטלגיה
nimrod levi
quote:
Originally posted by DjChook
שיואוו.. מורן רושם הודעות

צח אומר שהוא בן 16

אחחחח נוסטלגיה


חחח
וכולם אוהבים את סקוט פרוג'קט
:stongue:
coby
הייתי מת לראות את דומונד .. פלוטליכט \ שוק

סקוט פרוג'קט
קוסמיק גייט - אני ויוב ראינו :)

ו
rank 1

בהופעה חייה !
TTman
Gabriel and Dresden

אפילו אם אחד מהם יבוא...


ו...

My first love...

DJ Scot Project !!!

kai tracid היה יכול להיות טוב

ממממ, אבל מה זה יתן אם הטחן פה מים
זה סתם מעציב עוד יותר
וגם אם מישהו מהם יבוא, אז זה יהיה נקסט וזה יהיה 23 פלוס

אבל שיהיה...
-CosmicFire-
למרות שזה עדיין נשמע דפוק
אבל
SCOT PROJECT
הוא הכניס אותי חזק חזק עם הטראקים שלו לקטע של ההארד טראנס

חחח ראיתי הודעה של מורן ישר בדקתי תאריכים...
KrazyDJs
Luke Chable
James Zabiela
James Holden

לא חסר :tongue3
DJ_Yuval
PAUL VAN DYK


אם הוא בא למסיבת נוער אני מתחיל לחבוש כיפה ולהאמין באלוהים!!!!!!!

coby
ואי לא שמתי לב שזה באמפ

זה היה לי מוזר כי זכרתי שמורן מת או משו
Narcotic Mind
אחחחחחחח
טרד מימים יפים יותר...

כוסומו בונה אני כל כך הרבה זמן פה ועוד אין לי 1000 הודעות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement