|
איזה מתקלטים הייתם רוצים לראות בארץ??? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
בעצם רק דיג'יית אחת לא הגיע!
dj astrid!
חולה עליהההה!! :D :D |
היא היתה יותר מפעם אחת...
בורטיגו היא היתה לפחות פעמיים
פעם אחת כשגיא פדרמן היה הרזידנט
ולפני איזה חצי שנה שחנן דרוב היה רזידנט |
|
|
| Black-Dragon |
| מרקו וי מגיע ב30 לחודש אנשים... |
|
|
| deluxe |
עופר ניסים!!!!
:D
סתם
למרות שהקהל הרגיל בארץ (הקהל ה"המוני") לא ממש שוומע מוסיקה כזאת...
הייתי מאוד שמח אם היו באים לארץ:
antoine clamaran
kid creme
futureshock
david morales
tim deluxe
x press 2
sandy rivera
junior jack |
|
|
| DjChook |
שיואוו.. מורן רושם הודעות
צח אומר שהוא בן 16
אחחחח נוסטלגיה |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by DjChook
שיואוו.. מורן רושם הודעות
צח אומר שהוא בן 16
אחחחח נוסטלגיה |
חחח
וכולם אוהבים את סקוט פרוג'קט
:stongue: |
|
|
| coby |
הייתי מת לראות את דומונד .. פלוטליכט \ שוק
סקוט פרוג'קט
קוסמיק גייט - אני ויוב ראינו :)
ו
rank 1
בהופעה חייה ! |
|
|
| TTman |
Gabriel and Dresden
אפילו אם אחד מהם יבוא...
ו...
My first love...
DJ Scot Project !!!
kai tracid היה יכול להיות טוב
ממממ, אבל מה זה יתן אם הטחן פה מים
זה סתם מעציב עוד יותר
וגם אם מישהו מהם יבוא, אז זה יהיה נקסט וזה יהיה 23 פלוס
אבל שיהיה... |
|
|
| -CosmicFire- |
למרות שזה עדיין נשמע דפוק
אבל
SCOT PROJECT
הוא הכניס אותי חזק חזק עם הטראקים שלו לקטע של ההארד טראנס
חחח ראיתי הודעה של מורן ישר בדקתי תאריכים... |
|
|
| KrazyDJs |
Luke Chable
James Zabiela
James Holden
לא חסר :tongue3 |
|
|
| DJ_Yuval |
PAUL VAN DYK
אם הוא בא למסיבת נוער אני מתחיל לחבוש כיפה ולהאמין באלוהים!!!!!!! |
|
|
| coby |
ואי לא שמתי לב שזה באמפ
זה היה לי מוזר כי זכרתי שמורן מת או משו |
|
|
| Narcotic Mind |
אחחחחחחח
טרד מימים יפים יותר...
כוסומו בונה אני כל כך הרבה זמן פה ועוד אין לי 1000 הודעות |
|
|
|
|