return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Club AmnesiA i Lund hösten 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
reveal
29e oktober: JoHn H och Smekbar :) vem är JoHn H?
Dj_Irish
Tydligen någon underground techno Dj som har gjorts sig känd på sistonde genom att spela på ett gäng undergroundfester. Har heller aldrig hört talas om honom. Men då är jag väldans sällan på någon underground technofest dessa dagar :p
Funfrock
blir det någon TA-förfest på fredag? :)
Smekbar
quote:
Originally posted by Funfrock
blir det någon TA-förfest på fredag? :)


tja, man kan ju alltid förfesta hos mig ifall det passar :) bor ju 4-5minyter från lokalen så det e väl rätt soft... säg bara till så får ni en vägbeskrivning :)
reveal
quote:
Originally posted by Smekbar
tja, man kan ju alltid förfesta hos mig ifall det passar :) bor ju 4-5minyter från lokalen så det e väl rätt soft... säg bara till så får ni en vägbeskrivning :)


typ 13 sekunder närmare än jag bor :whip: :whip: :D
Smekbar
quote:
Originally posted by reveal
typ 13 sekunder närmare än jag bor :whip: :whip: :D

jaaaa och mitt korridorsrum e dessutom mycket häftigare än ditt, aldrig tänkt på det? :p
Funfrock
hehe hör av mig när jag vet med säkerhet att jag kommer
eXton
aah, bra du håller informationen ute Reveal, nu när jag är i staterna.. Ska precis dra iväg på USA's första Love Parade i San Fransisco nu. Kommer hem 1 November lagom till tredje AmnesiA! Har ingen koll på hur det blir nästa gång men smekbar e ju bra vet jag, den andre killen är det Jesper som bokat så vi får väl se. Ciaco's 30årsdag t.o.m. på December-spelningen så då måste vi hitta på något extra, förslag? (förutom att dela ut massa mix-skivor och sånt)
reveal
Den 12e november spelar Miss Dilemma följt av Irish och Nyman :D
Andreas.H
quote:
Originally posted by reveal
Den 12e november spelar Miss Dilemma följt av Irish och Nyman :D



Hum.. Kan hända att det ligger flera saker i regionen den kvällen. :(

reveal
quote:
Originally posted by Andreas.H
Hum.. Kan hända att det ligger flera saker i regionen den kvällen. :(


Nåt som är "bättre"? Synd att det ofta blir så att två grejor hamnar på samma datum :(
Andreas.H
Tyvärr är det ofta så.

Vissa Djs har så dåligt med datum att man lixom får ta det man får. :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement