return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Club AmnesiA i Lund hösten 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by Andreas.H
Tyvärr är det ofta så.

Vissa Djs har så dåligt med datum att man lixom får ta det man får. :(

Jepp... och då är det bra för den klubb som kom ut med sin info först :) Läge att avslöja vad du vet, eller det är för tidigt?
Andreas.H
För tidigt.

Ska se vad som kan göras åt datumet.
reveal
quote:
Originally posted by Andreas.H
Ska se vad som kan göras åt datumet.

Ok, låter fint!
eXton
tja datumen har vi ju haft uppe i över en månad iallafall. 12 Nov-spelningen la jag upp 4 Sep...

Vore ju hemskt synd om två trance-events skulle lyckas med konsten att krocka med varandra i lilla Skåne :(
Smekbar
Ikväll smäller det :) Kommer spela in mitt set o posta här sen för de som är intresserade... Kommer bli ganska mycket eget ikväll tror jag, beroende på hur jag och cd-spelarna kommer överens... :) Hoppas alla som har möjlighet att komma kommer... Blir ju roligast så eller? :)
Funfrock
såg att Irish spelar på fredag. Nån som ska dit?
Smekbar
klart man ska dit :) ska bli najsigt, miss dilemma spelar ju sen också... dödsskönt :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Funfrock
såg att Irish spelar på fredag. Nån som ska dit?

:)

Jag spelar även på www.tranceairwaves.com om en ca 20 minuter :)
reveal
Jag är där :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
Jag är där :)

Bäst för dig! :)

Funfrock
lär dyka upp också.. en skam att jag fortfarande inte har varit på amnesia :whip: . Kan man kolla om man är medlem på något sätt, minns inte ifall jag blev medlem, eller kanske bara är att registrera sig en gång till.
sipowitz
quote:
Originally posted by Funfrock
lär dyka upp också.. en skam att jag fortfarande inte har varit på amnesia :whip: . Kan man kolla om man är medlem på något sätt, minns inte ifall jag blev medlem, eller kanske bara är att registrera sig en gång till.

Registrera med samma information så kommer det upp ett felmeddelande om du redan är registrerad.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement