|
Club AmnesiA i Lund hösten 2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Andreas.H
Tyvärr är det ofta så.
Vissa Djs har så dåligt med datum att man lixom får ta det man får. :( |
Jepp... och då är det bra för den klubb som kom ut med sin info först :) Läge att avslöja vad du vet, eller det är för tidigt? |
|
|
| Andreas.H |
För tidigt.
Ska se vad som kan göras åt datumet. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Andreas.H
Ska se vad som kan göras åt datumet. |
Ok, låter fint! |
|
|
| eXton |
tja datumen har vi ju haft uppe i över en månad iallafall. 12 Nov-spelningen la jag upp 4 Sep...
Vore ju hemskt synd om två trance-events skulle lyckas med konsten att krocka med varandra i lilla Skåne :( |
|
|
| Smekbar |
| Ikväll smäller det :) Kommer spela in mitt set o posta här sen för de som är intresserade... Kommer bli ganska mycket eget ikväll tror jag, beroende på hur jag och cd-spelarna kommer överens... :) Hoppas alla som har möjlighet att komma kommer... Blir ju roligast så eller? :) |
|
|
| Funfrock |
| såg att Irish spelar på fredag. Nån som ska dit? |
|
|
| Smekbar |
| klart man ska dit :) ska bli najsigt, miss dilemma spelar ju sen också... dödsskönt :) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Funfrock
såg att Irish spelar på fredag. Nån som ska dit? |
:)
Jag spelar även på www.tranceairwaves.com om en ca 20 minuter :) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
Jag är där :) |
Bäst för dig! :) |
|
|
| Funfrock |
| lär dyka upp också.. en skam att jag fortfarande inte har varit på amnesia :whip: . Kan man kolla om man är medlem på något sätt, minns inte ifall jag blev medlem, eller kanske bara är att registrera sig en gång till. |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Funfrock
lär dyka upp också.. en skam att jag fortfarande inte har varit på amnesia :whip: . Kan man kolla om man är medlem på något sätt, minns inte ifall jag blev medlem, eller kanske bara är att registrera sig en gång till. |
Registrera med samma information så kommer det upp ett felmeddelande om du redan är registrerad. |
|
|
|
|