return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 
Club AmnesiA i Lund hösten 2004 (pg. 5)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
¨Fan önskar jag kunde vart med där... fan... sugen på bira nu jag me... ÄR så fest sugen men de blir sjukt lugnt för mig tyvärr :wtf:
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Bäst för dig! :)

Hur var det nu - var det du eller var det jag som knappt kom alls? :p

Flera SweTA-folk på plats: reveal, Smekbar, Funfrock, eXton... och en aning DJ_Irish också :toothless
Funfrock
jäklar vilket tryck det var i slutet, grymt :D
Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
Hur var det nu - var det du eller var det jag som knappt kom alls? :p

Flera SweTA-folk på plats: reveal, Smekbar, Funfrock, eXton... och en aning DJ_Irish också :toothless

Bah! Dumma disputationsfest som drog ut på tiden...

Fick sitta där och tvinga i mig 3-rätters middag, Öl, Vin, snapps och puncsch innan jag fick lämna stället. :p

Givetvis satte dom vårt lilla uppträde sist på schemat och sedan var klockan efter 12 och taxin vägrade konsekvent att komma.
eXton
tjohoooo, vilket drag. Fy va skönt att va hemma igen säger jag. Klart impad av Nymans spelning som blev riktigt lång och nice! Och inte minst Miss Dilemma - jag minns inte att jag kände en enda gång att techno var tråkigt igår, och då är jag ju ingen technoälskare. Mmmm, fullt ös säger jag bara! Hoppas alla var nöjda!
Smekbar
det var ruskigt bra igår.. miss dilemma överraskade minst sagt.. hade inte väntat mig så pass hård techno som hon körde, så jag var glad :) speciellt slutet var skitnajs, då blev det riktigt hårt :) sen Irish's set.. minst sagt underbart... Acid är så jävla bra, så det var grymt att både Irish och dilemma körde lite sånt :)
eXton
Ok inte för att det är jättesnart nästa AmnesiA men jag tänkte höra med er som är aktiva här på TranceAddict vilka önskemål som ni kan tänkas ha tills nästa termins DJs. Personligen så vill jag nog ha lite mer trance/hardtrance denna på vårterminen, men så blir det ju också (antagligen) 5 gånger som det brukar på våren.

Alltså: tips och önskemål om DJs? Det känns inte som vi har så många nya aktuella just nu, jag har ett öra ute efter Michael Splint som vi nästan tog hit en gång tidigare, men så är han ju lite överskattad också tycker jag. Annars kommer vi nog mest köra med DJs som vi har haft innan - ty vi har en stor mängd bra DJs där att välja emellan, iallafall enligt mig och vad jag har hört...
Funfrock
Ser hellre att Splints polare DJ Choose dyker upp isf. Annars kan ni ju alltid boka CJ Intercity för att göra honom lite glad :D
reveal
quote:
Originally posted by eXton
Personligen så vill jag nog ha lite mer trance/hardtrance denna på vårterminen

Mera hardtrance åt folket :D

Edit: Hmm, gamla Gorgeous-crewn hade inte varit dum :p CK Feltman o company. Tror att Mr Bitch dyker upp då också ;)
Dj_Irish
Äh! Låt mig spela alla kvällarna istället. Slipper ni ha huvudbry om sådana triviliteter :toothless

Annars håller jag med Reveal. Choose och dom där grabbarna hade varit roliga. Då det inte finns speciellt mycket trance-klubbar i området så kanske de är villiga att spela för den sedvanliga Amnesia-summan.

Funfrock
Bilder från sist http://www.trancehora.com/gallery/2...-12-ClubAmnesiA
mest en massa trams dock :)
Smeagol
quote:
Originally posted by reveal
Mera hardtrance åt folket :D

Precis.
Till nasta host nar jag kommer hem blir bra. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement