return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Club AmnesiA i Lund hösten 2004 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Funfrock
om inget oförutsägbart händer så lär vi synas där eller blir det TA-party innan? :)
reveal
quote:
Originally posted by Funfrock
om inget oförutsägbart händer så lär vi synas där eller blir det TA-party innan? :)


Ivar har väl tvingats anordna förfest? ;)
Smekbar
quote:
Originally posted by reveal
Ivar har väl tvingats anordna förfest? ;)


japp det e förfest hos mig :) så det e bara till att dyka upp ifall ni ska med till amnesia :)
Funfrock
ska på en annan förfest också men kan du inte PMa en vägbeskrivning så kanske jag tittar förbi er också :)
biznology
var ligger den har rolig trancefester nar jag var i Lund tva ar sen!

ah skit we did visit, what was it reveal - ostgota right near your house. that sucked as i enjoyed that visit. just never realized you were no more that 3 blocks away|:toothless
reveal
quote:
Originally posted by biznology
ah skit we did visit, what was it reveal - ostgota right near your house. that sucked as i enjoyed that visit. just never realized you were no more that 3 blocks away|:toothless


It was Västgöta I think... But AmnesiA existed back then, perhaps just you were here between events?
eXton
ååååå så var det snart dax igen.
Comeback för mig ikväll! nu jävlar. Såå sugen man varit, inget AmnesiA på 5 månader för mig!

Och ikväll blir det nog riktigt bra oxå, först nyman med trance o hardtrance, sen Irish med mer hardtrance/techtrance och till sist techno med dilemma!

Nu bor jag dessutom precis ovanför högtalarna i lokalen, hehe, går knappt att va på mitt rum när man drar på där nere!
reveal
quote:
Originally posted by eXton
Och ikväll blir det nog riktigt bra oxå, först nyman med trance o hardtrance, sen Irish med mer hardtrance/techtrance och till sist techno med dilemma!


Hmm. fick för mig att Dilemma var först, och det hade fler som jag snackade med fått för sig... aja, du lär veta bäst :) Ses ikväll!
eXton
nja vad jag vet så har ingen annan sagt något om ett spelschema sen tycker jag det är rätt självklart att den som reser från stockholm får spela på "bättre" tid. Sen tror jag det funkar bättre att köra hårdare allteftersom kvällen går framåt...

och nu börjar den! *pyyyys* andra ölen!
reveal
quote:
Originally posted by eXton
och nu börjar den! *pyyyys* andra ölen!


Jag har match imorgon, sluta fresta mig. :toothless

Smekbar
förfest i full gång, med hela fantastiska TRE personer! :) Se till o släpa dig hit nu johan, ditt as. :)
reveal
quote:
Originally posted by Smekbar
förfest i full gång, med hela fantastiska TRE personer! :) Se till o släpa dig hit nu johan, ditt as. :)


Bah. Kommer snart med hundmaten till Einar. :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement