|
this forum is helping me learn swedish!he
|
View this Thread in Original format
| policerobots |
hey this has been a good place for me to practice my swedish outside school! not to mention talk about great music =p
just wanted yall to know! take care
weather is damn nice this weekend wouldnt you agree? |
|
|
| ScuL |
yea even here it has been sunny :D
ja även här var det soligt ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Yes it has been pretty nice weather in Stockholm as well today :) In the morning it was really cloudy but in the afternoon it became great !
Ja det har vart ganska bra väder i Stockholm idag också :) I morse var det rätt molnigt men på eftermiddagen var det riktigt bra ! |
|
|
| Hauken |
I hate talking about wheater!
Jag hatar att prata om väder!
That sentence takes exactly as many chars (including spaces) in english as in swedish! wicked!
Den meningen tar exakt lika många bokstäver (inklusive mellanslag) i engelska som i Svenska! Tufft! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
liv |
Nej |
|
|
| CJ InterCity |
whoah I didn't know you learned swedish in the US schools!
wow jag visste inte att ni lär er svenska i skolorna i USA!
:eyes: :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
whoah I didn't know you learned swedish in the US schools!
wow jag visste inte att ni lär er svenska i skolorna i USA!
:eyes: :D |
If i'm not mistaken this is the guy who currently studies in Jönköping, Sweden.
Om jag inte har fel så är det denna killen som studerar i Jönköping just nu. |
|
|
| miZ PicCi |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
whoah I didn't know you learned swedish in the US schools!
wow jag visste inte att ni lär er svenska i skolorna i USA!
:eyes: :D |
we don't;):p
this is great, it's like the only place I've got to use/practice on my Swedish at..:)
in swedish= det här är det enda platsen jag har att använda/öva på min svenska..:) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
in swedish= det här är det enda platsen jag har att använda/öva på min svenska..:) |
den där meningen får du A+ för:D |
|
|
| St_Andrew |
hehe, why is everyone writing everything in swedish and english?
hehe, varför är allaen skrivande allasaker i svenska och engelska? |
|
|
| ScuL |
why not.. he's learning this way :)
värför inte. han lärar på det här sätt :) |
|
|
|
|