return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Digitale Kameras (pg. 3)
View this Thread in Original format
Nagib
^Which is good/fair value if you ask me...
jp
Die cam kostte in mei nog 450 Euri
Nagib
Er is dus een V1 en een W1. Verschillen niet al te hard blijkaar dus die zijn wel vergelijkbaar binnen hun prijsklasse.

Sony DSC-V1

Sony DSC-W1
djcresto
Bump,

Wil me ook mss een nieuwe digitale camera afschaffen. Nooit echt tevreden geweest over men Lidl brol. Hoewel dat voor het meeste wat ik nodig had wel volstond.

Op de eerste plaats staan momenteel de canon ixus 750 of de ixus 55. Beiden kwamen ook als beste keus naar voor in de test aankoop van mei 2006.

Heeft er iemand ook ervaringen met http://www.digicamshop.be
Hun prijzen lijken mij enorm scherp.
Kelly*
Ik heb mijne cam teruggevonden.... :D
waar da verhuizen ni goed voor is!!!! :o

en scherpste prijzen vinde bij mij :toothless

edit: dienen Ixus 55 vb 40 euro goekoper ;)
1Million$shot
ikzelf heb ne Lumix FZ5, zeer goed toestel voor de leek die toch goede kwaliteit foto's verwacht.

5mp + 12x optical zoom + stabilisator + etc ......

maar soit , als je info over de toestellen wil, ga hier eens kijken:

cameras

greetz
Greg
Hydra
Ik denk dat ik in't vervolg ook maar in kleur ga schrijven. Handig om te zien waar ik al gepost heb.
Bertn
quote:
Originally posted by Kelly*
Ik heb mijne cam teruggevonden.... :D
waar da verhuizen ni goed voor is!!!! :o

en scherpste prijzen vinde bij mij :toothless

edit: dienen Ixus 55 vb 40 euro goekoper ;)

van ne camion gevallen zeker:p
domineesje
quote:
Originally posted by Bertn
van ne camion gevallen zeker:p

freetax, luchthaven....
of duitse connecties :D

@kelly*: stom van dat te zeggen, nu kan je geen winst meer maken ;)
diddi
Juist ne Sony Cybershot DSCP200 7.2MP Digital Camera 3x Optical Zoom
gekocht. 299€ en een lekker ding. Vele mogelijkheden. Had al eens een HP in het verleden gekocht en dit is in vergelijking echt een super toestel. Groot voordeel voor mij was het duidelijke LCD scherm, een Lithium batterij die maar liefst tot 185 minuten kan meegaan en je kan er filmpjes mee opnemen. Voor de rest zitten er nog tal van snufjes op die ik nog moet ontdekken :). Minpunt is wel dat je nog extra Memory Sticks moet kopen..

Veel succes!

Hydra
Die Cybershot DSC-P200 is volgens reviews super goed in situaties met weinig licht. Ik ben benieuwd naar uw eerst party pics :). Ik heb zelf ook efkes getwijfeld om zo een te kopen, maar ik had de indruk dat ie wat te groot was om in een broekzak te passen. Klopt dat?
diddi
Op foto lijkt ie groot, maar eens je hem in de hand hebt valt dat goed mee. Het is geen mini camera, maar om nu te zeggen datem groot is ook niet waar. Past wel in een gewone broekzakken imo
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement