return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 
Digitale Kameras (pg. 5)
View this Thread in Original format
Synthesia
Nu we het toch over camera's hebben, weet iemand hoe de beste manier is om in donkere ruimtes foto's te nemen, gewoon ISO value of 600+ zetten of zo hoog mogelijk en dan zonder de flash fotoke nemen niet?
Kelly*
quote:
Originally posted by domineesje
freetax, luchthaven....
of duitse connecties :D


@kelly*: stom van dat te zeggen, nu kan je geen winst meer maken ;)


airportconnecties dus.... en da is mijne prijs of er al winst bij is... zoek maar uit! :D

maar is dus zo, kan aan alles ivm electronica, gsm, digitale cameras en al diene brol goekoper geraken. Met garantie en alles! Dus als ge iets nodig heb... let me know :o
Kelly*
Ik heb dus zelf nen Canon EOS 350 D spiegelreflex camera... superding! Kunde echt goeie fotos mee maken enige nadeel is de grootte he. Daarom nog de nieuwe Casio EX-S600 aanschaffen, iets wreed klein en compact en steviger dan een Ixus (Ixus een keer laten vallen en die is al rap kapot :whip: )
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by Synthesia
Nu we het toch over camera's hebben, weet iemand hoe de beste manier is om in donkere ruimtes foto's te nemen, gewoon ISO value of 600+ zetten of zo hoog mogelijk en dan zonder de flash fotoke nemen niet?


Ge moet wel oppassen als ge de ISO waarde te hoog instelt, want dan ontstaat der (bij digitale camera's) te veel ruis op uwe foto! (bij film krijgt ge ne grovere korrel!) :)
Als ge de mogelijkheid hebt om uwe camera handmatig in te stellen, kunt ge ook de sluitertijd van uwe camera verlengen of een groter diafragma instellen. (maar nu ben ik misschien voor velen chinees aant praten. :o ;))
Synthesia
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Ge moet wel oppassen als ge de ISO waarde te hoog instelt, want dan ontstaat der (bij digitale camera's) te veel ruis op uwe foto! (bij film krijgt ge ne grovere korrel!) :)


Awel dat is het hem precies, korrelige foto's. Maar k'zal keer zien of ik die sluiertijden en diafragma waardes makkelijk kan veranderen. Merci :)
CygnusX
Ik heb me vandaag de Sony Cybershot DSC-S600 online gekocht.
Jasperovitsj
^ Die zag ik vandaag nog ergens in een reclameblaadje staan, ik dacht voor 160€ :)
CygnusX
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Die zag ik vandaag nog ergens in een reclameblaadje staan, ik dacht voor 160€ :)


Yep, tis een goedkoop model, maar toch degelijk. Gemiddeld zo rond de 200€, dus 160€ is een koopje :)
Jasperovitsj
Misschien ook eens overwegen om deze zomer zo'n cameraatje aan te schaffen :) Ik ben niet zó veeleisend anyway, dus zo'n toestel zou ideaal zijn :D
Transfusion
Ixus 55 gekocht en tevreden van, doet zen job meer als goed.


djcresto
den ixus 65 vandaag besteld.
CygnusX
Ondertussen mijn Sony Cybershot DSC-S600 wat getest en tis een geweldig toestel. Ik ben er zeer tevreden over :)

Mijnen hond:
http://i73.photobucket.com/albums/i226/Cygnus751/CopyofDSC00028.jpg
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement