return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
United Club Cruise version 2
View this Thread in Original format
EsseT
http://www.uniteduppsala.nu



Tjo mina vänner då var det dags för nästa kryssning haha han ju knappt gå av båten på den förra innan jag blev påmind om den Finns ju lite djs som man vet om som ska spela där :) hoppas det blir lite TA folk som ska med jag vill med om någon har hyttplats eller om VI kan fylla en hytt :)

Aendy
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
DJs
STORA GOLVET
-Dj Peter Siepen


Nu hade jag inte tänkt att gå oavsett men faen hade jag tänkt göra det hade jag hoppat av samma ögonblick som jag sett detta namnet i en lina. På allvar är det något som han inte är med på, hur skulle det vara om han koncentrerade sig på att göra EN sak och kanske bli bra på den saken.

EDIT: Ser man sen dessutom vimmelbilderna från förra kryssen, ja, jag hade krävt betalt för att följa med på en sådan här kryss, oavsett vem som spelar!
Laszlo
quote:
Originally posted by Aendy
Nu hade jag inte tänkt att gå oavsett men faen hade jag tänkt göra det hade jag hoppat av samma ögonblick som jag sett detta namnet i en lina. På allvar är det något som han inte är med på, hur skulle det vara om han koncentrerade sig på att göra EN sak och kanske bli bra på den saken.


haha - har aldrig hört talas om tjommen...:)
Aendy
quote:
Originally posted by Laszlo
haha - har aldrig hört talas om tjommen...:)


Det har du nog, om du bara får se honom eller höra hans röst. Sveriges "bäst"(?) klädda man förra året typ. Hemsk människa!
Vizay
så typiskt att alla så kallade "trendiga" människor ska stå å snurra skivor, jag kan fan också spela radiomusik å flytta på crossfadern var tredje minut, å jag gör det för bara halva priset mot vad han tar :p

nae, larvigt ere!
SteveTranz4ever
Peter Siepen tyckte jag var cool när det begav sig på den gamla goda Z-TV tiden då han hade ett TV program som gick seeeent på natten, ringde in å vann biljetter till en fest en gång... detta var -92 typ :D

Hur som haver... jag kommer kanske åka med, är ju inte direkt dyrt om man ska jämföra, kommer nog blir en hel del bra musik även om linan och ljudet inte går att jämföra med en Monday Bar kryssning...
DjAviander
Lol Vizay :D

Men allvarligt, sen när började Siepen snurra skivor? :nervous:


Edit: Haha fy fan vilken hemsida :stongue: Vimmelbilderna = Patetiska.. Men på det dansgolvet där Stonebridge lirade skulle jag fan kunna tänka mig att vara :)
CJ InterCity
kunde dem inte ha ett SWETA-golv på nästa kryss? vi har ju några DJs här... både mer och mindre kända ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
kunde dem inte ha ett SWETA-golv på nästa kryss? vi har ju några DJs här... både mer och mindre kända ;)


Det vore något :)
SWE_TRANCE
Ja, man kan ju faktiskt fråga sig vad Siepen gör i linan öht.:rolleyes:
Sen är det ju ingen idé att ens jämföra med Monday bars kryssningar, spelar ju i helt olika divisioner.
Jag var på den första untied-kryssen, och det var helt OK faktiskt!

Sen för att reta dom som verkar störa sig på vimmelbilderna kan jag säga att dom må vara patetiska, men damerna är förjävla mysiga att umgås med iaf :tongue3
Jag jobbar ju hos en av sponsorerna (nelly.se) och vi står för underklädesshowen :)

Aendy
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Sen för att reta dom som verkar störa sig på vimmelbilderna kan jag säga att dom må vara patetiska, men damerna är förjävla mysiga att umgås med iaf :tongue3
Jag jobbar ju hos en av sponsorerna (nelly.se) och vi står för underklädesshowen :)


Det är ju bara till att gratulera men jag håller mig ifrån sådana damer oavsett, kalla mig fördumsfull men jag värdesätter andra kvaliteter hos det täcka könet...
reveal
Angående Peter Siepen så gjorde en på korridoren en skön grej för ett antal år sen. Peter hade nåt TV-program dit man kunde ringa och ställa en fråga eller nåt i den stilen. Hur som helst, så kom personen efter många om och men fram, genom att ljuga sig igenom den kontroll som tydligen sker av folk som ringer. Han fick möjlighet att i direktsändning fråga Peter nånting, och frågan han ställde var "Är det inte jävligt jobbigt att gå runt och spänna sig hela tiden?", varpå samtalet abrupt avslutades :stongue: :stongue: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement