return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
פול אוקנפולד מגיע לארץ לשתי הופעות בחודש הבא
View this Thread in Original format
YO-I
בתאריך 05/10/04
הוא יופיע באילת
ושלושה ימים אח"כ ב8 לחודש הוא יופיע בחוף טנטורה

במסגרת אותו שבוע יתקיים ב8 לחודש מצעד האהבה, כנראה שגם אוקי יהיה על המשאית של האומן, אני זוכר את אוקנפולד ביום העצמאות לפני מספר שנים ואני בטוח שהוא לא ירצה לזכור את אותה המסיבה המושמצת, מאז עבר המון זמן, אוקנפולד התחיל לנגן טראנס בסיגנון של ארמין ואני בטוח שהוא יוכיח שהוא עדיין נחשב אחד הגדולים
אני בטוח יהיה שם
Rising
יפה יפה אוקנפולד תותח
HyPeRSoNiC
הסגנון של ארמין היה הסגנון של אוקנפולד מאז ומתמיד, ויש לי סטים שלו מלפני כמה שנים שיוכיחו את זה.
הוא שינה סגנון כי כנראה נמאס לו מהמיין סטרים והוא רצה לנסות משהו חדש....

אבל לפני כן הוא תמיד היה מספר אחת בעולם, ולדעתי, עכשיו שהוא חזר לסגנון המקורי שלו, הוא יחזור לשם מהר מאוד.
אני מקווה לפחות...... :)

בכל מקרה, איפה זה חוף טנטורה? אני אנסה לארגן קבוצת תמיכה ולבוא :)

ובמצעד האהבה..... אני רוצה להגיע לשם.... מישהו מגיע?
DJ Alex E.
טאנטורה זה חוף דור/נחשולים זה בצפון ליד עתלית
Origin
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
טאנטורה זה חוף דור/נחשולים זה בצפון ליד עתלית

מצוייןןןןן :)
cluBBer
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
טאנטורה זה חוף דור/נחשולים זה בצפון ליד עתלית



פייייייייייייי
איזה גן חיות
אני מקווה מאד שאני שם
fusi
אבוא גם אבוא לשמוע את אוקנפולד שפירק אותי בקרים @ אמנזיה, איביזה לפני חודש
:crazy:

אגב - אוקנפולד וארמין ממש לא זהים או דומים בסגנונם. אוקנפולד מנגן טראנס אופורי עם קולות של כלי נגינה רבים (פסנתרים וכ"ו) וזמרות אופרה מלוות (הכל כמובן בדר"כ ולא תמיד), ואילו ארמין מנגן טראנס מלודי ווקאלי ולעיתים טראנס פרוגרסיב

אבל עזבו אותכם מקטנות, הם שונים האחד מהשני איך שלא נסתכל על זה ובשורה התחתונה שניהם תותחים
:wtf:
YO-I
ירון, יש משהו במה שאתה אומר, זה אחד הסיבות אגב שהתאהבתי באוקנפולד עוד בזמן הגלובאל בניו יורק, התיאור שלך לסיגנון שהוא מנגן זה בדיוק מה שאני אוהב, בעצם אתה יודע את זה
;)

בכל אופן, ארמין ואוקנפולד מנגנים הרבה קטעים דומים, יוצא ככה אבל בגדול יש הבדל בסיגנון שלהם, העיקר שאנחנו אוהבים את זה
שבת שלום
THE_BLUE_DRAGON
נגיע לאיזה אוקנפולד אחד!
Sm0keMachine
ההבדל הגדול שבין ארמין לאוקנפולד הוא שאוקנפולד לא מעדכן את הפלייליסט של הסטים שלו בתדירות שארמין מעדכן!
הסט שתשמעו באילת יהיה אותו סט שהוא בטח ניגן באיביזה לפני חצי שנה!

אבל עדיין זה דיג'יי שנחשב אגדה בסצנה...פשוט הוא קצת היזדקן... ;)

cluBBer
אני רק לא מבין מה הוא יעשה באילת באמצע השבוע ועוד בחודש אוקטובר
אין שם כלב בזמן הזה
מי יבוא למסיבה הזאת?
princess cc
אוף עוד הפעם בסוף העולם?
למה עברתי למרכז תגידו?
סמעק שנה הבאה אני בצפון!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement