return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
[16-10-2004] Exposure (Ozgur Can, Satoshi Tomiie) - Club Fly, Scheveningen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Donna
Kan niet geloven dat ik dat mazzo feestje gemist heb,ben echt totaal gefrustreerd!
Wist gewoon niet dat dat ging gebeuren ofzo,snap er niks van :/

BETER smsed iemand mij als er iets van dit kaliber op t programma staat want ik heb t te druk 4 inet!!:whip:
Maar omdat ik t te druk heb,heb ik juist dat soort feesten nodig,zucht.

Bram,joep,wie dan ook,wake me up if nessacery!:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna
Kan niet geloven dat ik dat mazzo feestje gemist heb,ben echt totaal gefrustreerd!
Wist gewoon niet dat dat ging gebeuren ofzo,snap er niks van :/

BETER smsed iemand mij als er iets van dit kaliber op t programma staat want ik heb t te druk 4 inet!!:whip:
Maar omdat ik t te druk heb,heb ik juist dat soort feesten nodig,zucht.

Bram,joep,wie dan ook,wake me up if nessacery!:D


Don, dit heb je nu gelezen in deze thread? :)
Hoop dat ik je goede nr nog heb :)
Donna
Ja! deze gaak dus echt niet missen,al helemaal niet omdat ons vorige feest in deze club met holden ook zoooo vet was.
Wordt vast weer fun,erg nice:)

Ik pm je mn nr nog wel ff just in case:D
magrec
Vorig jaar satoshi tomiie tijdens earth @ ADE was echt te vet...
Ik denk dat er veel kans is dat we hier heengaan.
Phortje
Heeft deze tent nog een of andere irritante minimum leeftijd waar ik rekening mee moet houden? :p
Partyhardy!
Hier gaan wij ook zeker naar toe! :cool: Nu al zin in, want het is de komende weken VEELS te rustig op progressive gebied w.b.t vette feestjes! :( :eek:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Phortje
Heeft deze tent nog een of andere irritante minimum leeftijd waar ik rekening mee moet houden? :p


Nah, valt mee joh, gewoon zeggen dat je mij kent en dan komt het goed :disbelief :p
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nah, valt mee joh, gewoon zeggen dat je mij kent en dan komt het goed :disbelief :p


Dan komt hij hélemaaaal niet meer binnen! :eek: :toothless
Phortje
Hee Bram, hoe ver is die club bij een halte van Tram 1 vandaan? :p Zou wel relaxed zijn als ik hier gewoon op kan stappen en daar uit :D
SnuggLe


Oh en dat over lijn 1: maar 4 minuten lopen! Echt heel dichtbij dus :)
Weet niet precies hoe die straat heet, maar het is die hele lange rechte weg langs de Scheveningse bosjes. De laatste halte voordat je echt scheveningen ingaat uitstappen. Dan linksaf die straat in (oversteken) langs het politiebureau (linkerkant), brandweer (rechts) en Aldi. Het is tegenover de Aldi.

Tim81
Toevallig 17 oktober vrij van voetbal...
Verder ook weinig interessante feestjes op deze avond kunnen vinden, dus misschien wel een ritje richting Scheveningen!

Is er serieus alleen maar vvk bij die kapper en de Rhythm Import in Den Haag of kunnen wij hier ook ergens kaarten halen...
SnuggLe
Denk dat Ozgur C. van 12 tot 2 draait, so be early.
Hij schijnt een hele week in NL te zijn, hij gaat ook naar Deep Dish oa toe als bezoeker.

Ik KAN hem interviewen eventueel, omdat hij toch nog een tijdje in DH zit en hij zo gek als een deur is (Toet toet boing boing hakken en zagen schijnt zijn favoriete nr te zijn ;) :D :D).......


......dus, als mensen nog wat willen vragen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement