|
[16-10-2004] Exposure (Ozgur Can, Satoshi Tomiie) - Club Fly, Scheveningen (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
Ozgur Can was gister ook nog bij Holden in Panama, wel grappig dat 'ie daar ook gewoon weer rondloopt (net als bij Exposure). Benny Rodrigues liet zijn gezicht ook nog even zien op de dansvloer.
Voor de rest was er geen ruk te beleven... :( |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ozgur Can was gister ook nog bij Holden in Panama, wel grappig dat 'ie daar ook gewoon weer rondloopt (net als bij Exposure). Benny Rodrigues liet zijn gezicht ook nog even zien op de dansvloer.
Voor de rest was er geen ruk te beleven... :( |
We zullen die tuinkabouter zaterdag ook nog wel voorbij zien springen ;)
Jammer dat het niks was! Hoe was de avond verder op muzikaal gebied? Holden nog nieuwe dingen, en hoe vond je Slam?
En ik 'geloof' dat je nog genoeg feestjes hebt dezer dagen om het goed te maken! :haha: |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ozgur Can was gister ook nog bij Holden in Panama, wel grappig dat 'ie daar ook gewoon weer rondloopt (net als bij Exposure). Benny Rodrigues liet zijn gezicht ook nog even zien op de dansvloer.
Voor de rest was er geen ruk te beleven... :( |
Geen ruk te beleven?? Ik vond het echt super! :crazy: Vooral Nathan Fake was heel goed bezig vond ik, hoewel James Holden ook zeker niet verkeerd was. Nee, ik heb het echt heel erg naar m'n zin gehad gisteravond. Alleen jammer dat het al zo vroeg was afgelopen (3u). Heb Benny Rodrigues niet in de Panama gezien, maar hij zat wel achter ons in de trein terug naar Rotterdam.
Oh ja wat ook nog wel grappig om te zien was toen we bij de Panama aankwamen: Joyce Mercedes die haar auto probeert in te parkeren! Misschien dat bepaalde lichaamsdelen net iets te ver uitstaken waardoor ze niet meer zo goed bij het stuur kon, maar het leek in ieder geval nergens op! :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by tijs08
We zullen die tuinkabouter zaterdag ook nog wel voorbij zien springen ;)
Jammer dat het niks was! Hoe was de avond verder op muzikaal gebied? Holden nog nieuwe dingen, en hoe vond je Slam?
En ik 'geloof' dat je nog genoeg feestjes hebt dezer dagen om het goed te maken! :haha: |
Ik was pas om 01.00 binnen, was namelijk thuis in slaap gevallen... En om 02.15 was ik al weer weg. Ik denk dat het gewoon mijn avond niet was :). Holden vond ik echt superwazig draaien, vond het niet echt wat... En laatste stukje Nathan Fake klonk prima :D
Feestjes genoeg? Kom zeg... :p |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik was pas om 01.00 binnen, was namelijk thuis in slaap gevallen... En om 02.15 was ik al weer weg. Ik denk dat het gewoon mijn avond niet was :). Holden vond ik echt superwazig draaien, vond het niet echt wat... En laatste stukje Nathan Fake klonk prima :D
Feestjes genoeg? Kom zeg... :p |
Nathan Fake:
Underberg
Peary Land
Outhouse (15 min lang ofzo, eerst 10 min met dikke acid sample er overheen):eyes:
The Sky Was Pink
A Break In The Clouds live:crazy:
Holden:
Veel techno, veel onbekende platen (althans voor mij)
verder Britney Dub
Nathan Fake - The Sky Was Pink (Holden remix en even later nog de tool)
Petter - Alltogether (ging gruwelijk fout bij het uitmixen)
The MFA - The Difference It Makes (??? remix)
Dextro - Do You Need Help (The MFA remix)
afsluiter: The MFA - Motherload:eyespop:
1e toegift: Avus - Fancy Arse (Holden remix)
2e toegift: System 7 - Planet 7 (Holden remix)
Dus HiGH_NrG je hebt tegen het eind toch wat gemist:D
Viel me wel op dat de muziek de hele avond (ook bij Petter en Ozgur) uit veel techno bestond en weinig zweverige deuntjes. Beviel me wel eigenlijk... Ik heb me hier goed vermaakt! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Hitman
Holden:
Veel techno, veel onbekende platen (althans voor mij)
verder Britney Dub
Nathan Fake - The Sky Was Pink (Holden remix en even later nog de tool)
Petter - Alltogether (ging gruwelijk fout bij het uitmixen)
The MFA - The Difference It Makes (??? remix)
Dextro - Do You Need Help (The MFA remix)
afsluiter: The MFA - Motherload:eyespop:
1e toegift: Avus - Fancy Arse (Holden remix)
2e toegift: System 7 - Planet 7 (Holden remix)
|
Ligt het aan mij of draait die Holden nog steeds veel dezelfde nummers als in april dit jaar? Niet dat het heel erg is, maar hij teert er wel lang op..... Lijkt wel Alexander Kowalski ;) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ligt het aan mij of draait die Holden nog steeds veel dezelfde nummers als in april dit jaar? |
Ik dacht meteen hetzelfde... |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Hitman
Dus HiGH_NrG je hebt tegen het eind toch wat gemist:D
Viel me wel op dat de muziek de hele avond (ook bij Petter en Ozgur) uit veel techno bestond en weinig zweverige deuntjes. Beviel me wel eigenlijk... Ik heb me hier goed vermaakt! |
Ik miste die zweverige deuntjes dus een beetje denk ik...
En ik heb nu wat meer geslapen, wat ook wel voordelig is. En ik heb vrienden gemaakt met de portiers, door hun 3 dozen van die ranzige gel-samples te geven! :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik miste die zweverige deuntjes dus een beetje denk ik...
En ik heb nu wat meer geslapen, wat ook wel voordelig is. En ik heb vrienden gemaakt met de portiers, door hun 3 dozen van die ranzige gel-samples te geven! :D |
Hehehe, moest je WEER van die meuk uitdelen? Had effe een doosje bewaard! :D |
|
|
| Frankisback |
ik was er gister ook in panama. Wij waren er 21.50, want we dachten stel dat het mega drukke rij ofzo zou staan. Ja je weet het niet.
Het was toen megarustig, dus eerst maar ff biertje gedaan in het restaurant. In het restaurant viel james holden gelijk al op toen ie voorbij liep. Altijd met z'n simpele kleren ;) en toen zag ik op een gegeven ook een vent met een baard zitten en ik denk die ken ik ergens van, maar die had ik dus op de foto gezien van afgelopen zaterdag in club exposure.
Het was niet echt mijn avond, de muziek was niet zoals ik verwacht had op een of andere manier. Ook niet nadat ik nog een paar biertje smeer op had :confused:. Ja dat heb je wel is.
Ik heb benny r. niet gezien en ben om 2 uur naar huis gegaan, omdat ik het er weinig avond. Ik zag trouwens wel nog een paar leuke meiden dansen heel tijd vooraan bij de draaitafels. Daar zelf nog een beetje gedanst, dan krijg je toch altijd weer een goed gevoel met vrouwen om je heen :tongue2.
Maar ik lag uurtje of 4 weer in me nest na terug reizen vanuit a'dam naar Delft.
PS: wat rijdt die trein raar, eerst naar schiphol, leiden, den haag hs stiltstaan (mag je niet uitstappen), dan rijdtie terug naar Den Haag Centraal en dan pas langs delft. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Frankisback
PS: wat rijdt die trein raar, eerst naar schiphol, leiden, den haag hs stiltstaan (mag je neit uitstappen), dan rijdtie terug naar Den Haag Centraal en dan pas langs delft. |
Werkzaamheden tussen Den Haag CS en Den Haag Laan van Noord Oost Indie volgensmij. Dus moet je er via de andere kant heen.... |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Frankisback
Ik zag trouwens wel nog een paar leuke meiden dansen heel tijd vooraan bij de draaitafels. |
ja die zagen er zeker niet verkeerd uit!!! :eyespop: :tongue3:
Het maakt zo'n feestje toch altijd wel een stuk gezelliger als er iets leuks is om naar te kijken, en van de heren van Border Community met hun vriendinnetjes moet je het wat dat betreft nou niet bepaald hebben... :wtf: |
|
|
|
|