return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
[16-10-2004] Exposure (Ozgur Can, Satoshi Tomiie) - Club Fly, Scheveningen (pg. 4)
View this Thread in Original format
GrooveCollect.
kunnen we dan niet ergens een meeting afspreken ?

voor 't geval dat we elkaar mislopen in de Xpo...

:D
HiGH_NrG
Iemand dan nog interesse in gratis entree (gastenlijst)?
SnuggLe
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
kunnen we dan niet ergens een meeting afspreken ?

voor 't geval dat we elkaar mislopen in de Xpo...

:D


:D :D
Denk dat het superdruk wordt, voor XPO-begrippen dan.
D'r lopen daar vanavond zoveel bekenden rond dadelijk, dat is niet normaal :)
Frankisback
kan iemand nog gastelijst plekken regelen

wil denk ook wel gaan
SnuggLe
quote:
Originally posted by Frankisback
kan iemand nog gastelijst plekken regelen

wil denk ook wel gaan


Je hebt wat gemist! Was echt wel een lekker feestje!

En wat Satoshi draaide, was zeker geen Huis-tuin-en-keuken-Progressive!

Diepe man!



Maar wel veel mensjes, van die 30plusswingers!
Dj Lex
Onwijs vette avond! Ozgur draaide erg goed en die levende barbiedoll eigenlijk ook wel
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Je hebt wat gemist! Was echt wel een lekker feestje!

En wat Satoshi draaide, was zeker geen Huis-tuin-en-keuken-Progressive!

Diepe man!



Maar wel veel mensjes, van die 30plusswingers!

Whehehe mjah satoshi he verdorie ik baal toch zo dat ik niet kon. Die hele ozgur kon me gestolen worden maar satoshi missen :whip:

Maar bram geen leuke 30+ aan de haak geslagen of vond anke dat niet goed :p
Three 'O Three
Ozgur is een leuk kaboutertje trouwens, met een puntmuts op was het compleet geweest. :D Maar ook erg vriendelijk!

Leuke avond met een heerlijke set van Ozgur Can. Hij draaide redelijk in de stijl van wat ie ook produceert. Daarna opende Satoshi iets minder, waardoor ik er niet meer helemaal in kwam. Maar aan de rest van de zaal te zien was het eigenlijk heel goed te doen.

In Club Fly kan je trouwens ook koffie en tosti's krijgen, wat een goede zaak is. :cool:
SnuggLe



"He bennie, maak eens een foto van ons!" ;)


Die manager van Satoshi was wel een dikke pain in the ass zeg! :)


Die remix van Pink Floyd the wall was ook echt ZWAAR de bom!
Six4Eight
Grappig genoeg vond ik Ozgur Can een stuk beter dan verwacht draaien, en Satoshi een stuk minder. Misschien lag het wel aan mij maar ik kwam er bij Satoshi niet echt in, waren best vage platen af en toe. En ik vond er ook geen geweldige lijn in zitten, het ene moment vollop knallen en dan weer erg lang stilstaan..

Maar over het algemeen wel geslaagde avond gehad :)

Tim81
Onno waar blijft jouw verslag?
Jij zou ons gaan vertellen hoe vet het was!

De reacties zijn nog niet overweldigend... Over het algemeen positief over Ozgur Can en iets minder over Satoshi Tomiie (weinig toegankelijk).

Heb jij wel de hele avond kunnen springen?!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Onno waar blijft jouw verslag?
Jij zou ons gaan vertellen hoe vet het was!

De reacties zijn nog niet overweldigend... Over het algemeen positief over Ozgur Can en iets minder over Satoshi Tomiie (weinig toegankelijk).

Heb jij wel de hele avond kunnen springen?!


Wat een bull, was een ZEER vette avond, met Satoshi juist als de man!
De andere kunnen geen goed oordeel geven want die hebben maar een half uurtje/uurtje van Satoshi gezien :p Dus niet de hele avond aan het springen! Maar het was sowieso gezellig :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement