return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
[16-10-2004] Exposure (Ozgur Can, Satoshi Tomiie) - Club Fly, Scheveningen (pg. 3)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Denk dat Ozgur C. van 12 tot 2 draait, so be early.
Hij schijnt een hele week in NL te zijn, hij gaat ook naar Deep Dish oa toe als bezoeker.

Ik KAN hem interviewen eventueel, omdat hij toch nog een tijdje in DH zit en hij zo gek als een deur is (Toet toet boing boing hakken en zagen schijnt zijn favoriete nr te zijn ;) :D :D).......


......dus, als mensen nog wat willen vragen?


Leuk man hehe dat je hem kan interviewen :)
Hij zal wel vanwege ADE die week in NL blijven

:( :(

Helaas kan ik mijn enkel nog niet een hele nacht belasten :whip: dus moet ik afzeggen voor deze avond :( heel verrot maar dit is even beter voor mijn enkel want anders loop ik straks ook faithless nog mis...
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Leuk man hehe dat je hem kan interviewen :)
Hij zal wel vanwege ADE die week in NL blijven

:( :(

Helaas kan ik mijn enkel nog niet een hele nacht belasten :whip: dus moet ik afzeggen voor deze avond :( heel verrot maar dit is even beter voor mijn enkel want anders loop ik straks ook faithless nog mis...


Gewoon in een rolstoel gaan, krijgen we vip plaatsen ;)
Partyhardy!
Thanks to Dave zijn de kaarten in the pocket! Ben zeer benieuwd naar beide heren! :)
Tim & Emre, gaan jullie nog? :)
emre
Denk het niet .....
Partyhardy!
quote:
Originally posted by emre
Denk het niet .....


jammer! jullie hadden toch vrij zondag? :)
emre
quote:
Originally posted by Partyhardy!
jammer! jullie hadden toch vrij zondag? :)


Coach vond het nodig een oefenwedstrijd in te plannen .... 12.00 uur uit bij een respectabele 5de klasser :rolleyes: Ik heb heel weinig met oefenwedstrijden :whip:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by emre
Coach vond het nodig een oefenwedstrijd in te plannen .... 12.00 uur uit bij een respectabele 5de klasser :rolleyes: Ik heb heel weinig met oefenwedstrijden :whip:


haha :p tsja das minder dan... ik laat wel weten hoe vet het was! ;) :clown:
emre
quote:
Originally posted by Partyhardy!
haha :p tsja das minder dan... ik laat wel weten hoe vet het was! ;) :clown:


Neem maar een MD-recorder mee --> kunnen we horen hoe vet het was ;)
Dat was met die Holden set toch ook goed gegaan? Misschien kan ome Snuggelt wat regelen :D
HiGH_NrG
Ik ben er bij! :D

Ik heb misschien nog een gastenlijstplek over voor een liefhebber, daarover later meer...
dj_spare
ik ben er niet bij, heb geen medestanders om mee te nemen en om nou in mijn REMY er naartoe te gaan, thanx but no thanx

SnuggLe
quote:
Originally posted by dj_spare
ik ben er niet bij, heb geen medestanders om mee te nemen en om nou in mijn REMY er naartoe te gaan, thanx but no thanx


Niet zeuren, gewoon met die lange meekomen, whiskey drinken hier en meegaan joh :) Zelfs nog gastenlijst over dan.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik ben er bij! :D


top! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement