return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Tiësto - Parade Of The Athletes (Magik Muzik LP 04) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Laat u toch niet zo opnaaien! :)
Hoe meer ge er u aan ergert, hoe meer we er nog over gaan zeveren, zo kinderachtig zijn we nu eenmaal! :toothless



Goed dak het weet, dan ga ik ook wa meer kinderachtig beginnen doen.
Pumaz
Beste Phortastic, ik maakte die comment juist omdat je vroeg om zo'n comments niet te maken. Jasper heeft gelijk, zo kinderachtig zijn we wel.

En ja ik haaaaaaaaaat Traffic :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Phortastic
Ook als ik NIET vroeg om die comment niet te maken had ge hem wel gemaakt. Dus das bull.
Pumaz
quote:
Originally posted by Phortastic
Ook als ik NIET vroeg om die comment niet te maken had ge hem wel gemaakt. Dus das bull.

Nee echt, het was om die reden. Mij kan het niet schelen op hoeveel cd's hij zijn hitjes zet hoor
Xilver
Kindjes, ga eens buiten spelen ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xilver
Kindjes, ga eens buiten spelen ;)

Ja papa...:sadgreen:

Papa, krijg ik een ijsje? IK WIL EEN IJSJE!!!!!
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ja papa...:sadgreen:

Papa, krijg ik een ijsje? IK WIL EEN IJSJE!!!!!


Ik ben u papa niet, maar je krijgt wel een ijsje als je iets voor me wil doen
pooley
ge moogt is aan mijne lekstok likken
Dark Apostle
quote:
Originally posted by pooley
ge moogt is aan mijne lekstok likken


Sorry ik heb er al 2 in mijn mond...btw ontopic

Boeiende CD alleen spijtig dat er nummers opstaan die ook op Just Be staan...tenzij al die nummer op andere CD's van hem staan...
FCB_Fanatic
maakt mij eigenlijk nei zo uit dat der oude tracks op staan, als de nieuwe maar goed zijn. Kheb der nie teveel van gehoord bij de olympische spelen dus ik kan der zelf nie over oordelen, maar ben der wel benieuwd naar. Ik ken in ieder geval alleen traffic, lethal industry, forever today en adagio.

Bertn
er was 1 breakbeat track die hij ook gedraaid had op de festivals deze zomer die ik best goed vond, hoe noemde die?
Kaidreas
quote:
Originally posted by pooley
ge moogt is aan mijne lekstok likken

lekken aan uwe lullie zeker?? :o
wete ik heb eigenlijk weinig goesting, om em nog maar hene te luisteren. ik bedoel maar, kzou het erg vinden om er hene te luisteren en em saai te vinden en zelfs teleurgesteld zijn. owkee just be was anders, maar het was toch nog altijd niet "dat" ze, als ge begrijpt wat ik bedoel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement