|
Tiësto - Parade Of The Athletes (Magik Muzik LP 04) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
vind het album minder dan Just Be... weinig nummers waarvan ik zeg "wauw", behalve deze:
| quote: | Originally posted by Real
kben em net aan het beluisteren, en het valt me op dat die Tiesto - Coming Home een remix is van Theme From Norefjell :) (en geen slechte ook niet, met wat meer tech-invloed dan de original) |
op zich heel amateuristisch in elkaar geknutseld en zoveel imperfecties bevattend dat het op een creatie van een beginner lijkt, maar dat maakt het nummer zo mooi, vind ik. het klinkt niet zo gemaakt als de meeste hedendaagse trancenummers, het is meer "echt". net zoals bij mensen, ligt de pracht van een nummer in zijn imperfectie. |
|
|
| pooley |
| Schoon gezegd tor, tor for president ! |
|
|
| Real |
ik heb trouwens gemerkt dat de mixing skillz niet zo super zijn, om het zo maar te noemen, ik was gisteren in de trein op men mp3-speler aan het luisteren, en ik hoorde een lichte "trainwreck" :ironic:
daarom denk ik dat het écht de set van Tiesto @ Olympics was, zou dit kunnen? was de tracklist in dezelfde volgorde? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Real
ik heb trouwens gemerkt dat de mixing skillz niet zo super zijn, om het zo maar te noemen, ik was gisteren in de trein op men mp3-speler aan het luisteren, en ik hoorde een lichte "trainwreck" :ironic:
daarom denk ik dat het écht de set van Tiesto @ Olympics was, zou dit kunnen? was de tracklist in dezelfde volgorde? |
geen idee ik weet dat ie toen ook nog een dub versie draaide van Love comes again en walking on clouds en Flight 643 is ook gedraaid toen tijdens de opening. Tenzij ze de schaar in die set hebben gezet, maar dat kan ik me niet inbeelden want ik herriner me dat mart smeets of wie het ook was toen zei dat Tiesto toen een cd'tje had opgenomen dat zou kunnen worden afgespeeld indien op een of andere manier het materiaal er de brui aan zou geven.
Anyway geen idee van de train wrecks heb eigelijk nog niet de hele mix van second 1 tot laatste second beluisterd, anyway het zou me erg amateuristisch lijken als ie een mixcd op de markt brengt die prerecorded is en waarin mixfouten zitten , dus hebben ze misshien wle de schaar gezet in de olympische opening die ze dan moeten opgenomen hebben
edit: snap eigelijk geen zak van wak hier nu juist heb neergetypt mo geen zin om te herbeginnen ;) |
|
|
| The_G0dfather |
Ja, tijdens dat interview met Marts Smeets heeft Tiësto idd gezegd dat er een backup klaar stond om ieder moment verder te gaan, indien er iets zou foutlopen.
Verder weet ik enkel dat Tiësto gezegd heeft dat ie zo onder de indruk was dar ie na de eerste track bijna vergeten was te mixen.
Zo is er toch noch iets speciaal voor Señor Tijs :d |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Pooley
kijk is aan, Tom leeft nog ! |
He he :D De KET is stille alive and kicking ;) Zal U is terug wa komen ambeteren se ;) :p
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nee hehe, maar ik weet het wel weer...
Rollerball - Albioni :) |
Is eigenlijk nog altijd e plaatje waar ik achter op zoek ben, nie altijd even hard, ma als'k ooit nog is ergens vind :crazy: Zou't toch ni albinoni zijn Ei :tongue2 |
|
|
| Dark Apostle |
| De set is niet slecht, maar op den duur is het toch een beetje Tiësto overload |
|
|
| Real |
kben nu nog eens aandachtig aan het luisteren, en het mixen is met momenten echt serieus zwak IMO
het is misschien mijn (te) kritische oor, maar overgangen die me storen:
Olympic Flame -> Lethal Industry : hij gooit té plots de fader terwijl de melodie van Olympic Flame nog volledig bezig is, kvind het echt irritant
Traffic -> Euphoria : beatmatch er naast met momenten? :eek: Of ligt dat nu aan mij?
er was er nog eentje ergens, maar ik moet dringend vertrekken nu :D
kzal straks nog eens luisteren |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Real
kben nu nog eens aandachtig aan het luisteren, en het mixen is met momenten echt serieus zwak IMO
het is misschien mijn (te) kritische oor, maar overgangen die me storen:
Olympic Flame -> Lethal Industry : hij gooit té plots de fader terwijl de melodie van Olympic Flame nog volledig bezig is, kvind het echt irritant
Traffic -> Euphoria : beatmatch er naast met momenten? :eek: Of ligt dat nu aan mij?
er was er nog eentje ergens, maar ik moet dringend vertrekken nu :D
kzal straks nog eens luisteren |
Euh... :nervous: Moe da nu altijd in e thread van Tiësto :o As ge't dan zoveel beter kunt, waarom stonde gij da ni op de openingsceremonie? :rolleyes: |
|
|
| Kaidreas |
| hij was al bezet? :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Meltoz
As ge't dan zoveel beter kunt, waarom stonde gij da ni op de openingsceremonie? :rolleyes: |
Omdat het gaat om bekendheid en niet om mixtechniek :p |
|
|
| Magistrate |
| ik denk dat hij de tracks zo veel mogelijk probeert volledig te laten, moest hij ze beter mixen zouden nog grotere delen wegvallen |
|
|
|
|