return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Tiësto - Parade Of The Athletes (Magik Muzik LP 04) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas
lekken aan uwe lullie zeker?? :o
wete ik heb eigenlijk weinig goesting, om em nog maar hene te luisteren. ik bedoel maar, kzou het erg vinden om er hene te luisteren en em saai te vinden en zelfs teleurgesteld zijn. owkee just be was anders, maar het was toch nog altijd niet "dat" ze, als ge begrijpt wat ik bedoel

Nee, eigenlijk ni...:nervous:
pooley
Yea get gelijk, en het feit da er al 4 (adagio, nyana, trafic (go jack) & loves comes agaiaiain) platen tevoren gereleased waren en de rest niet echt speciaal was.
1 of 2 van de 8 liedjes vond ik goed/meevallend maar das dan ook alles.. Dat voor een album, no thx.

dus ja eerst downen, beluisteren en dan _misschien_ kopen
Xilver
Ik vond 'Walking On Clouds' en 'Just Be' echt wel goed hoor.

But I still on Traffic :)
Meltoz
Ben benieuwd, ma ben der zeker van da ze lekker zullen klinken!! Plaatjes koop'k zeker :)
JediD4M
een 'leave it' voor mij ..

de nummers van Tiësto die'k dan goed vind, heb ik zonder problemen op andere cd's (compilaties)
pooley
quote:
Originally posted by Meltoz
Ben benieuwd, ma ben der zeker van da ze lekker zullen klinken!! Plaatjes koop'k zeker :)

kijk is aan, Tom leeft nog !
Real
kben em net aan het beluisteren, en het valt me op dat die Tiesto - Coming Home een remix is van Theme From Norefjell :) (en geen slechte ook niet, met wat meer tech-invloed dan de original)

Voor de rest buh, Heroes vind ik super :)

Breda 8PM vind ik beter dan Dallas 4PM, maar das persoonlijke smaak zeker?

Ancient History is beetje latin-samba, en kvind er voorlopig niets aan EDIT: awoe, EXACT dezelfde bassline als lethal industry

Euphoria is nog eens een echte tranceplaat, maar wat zwakjes na eerste beluistering :)

Athena lijkt me ook wel een lekker uplifting plaatje :eyespop:

Olympic flame, een beetje simpeltjes precies EDIT: mmm niet slecht :D

Victorious is precies niet veel soeps

Kheb gezegd dak em ging kopen, maar kga eerst nog es goed luisteren of het de moeite waard is

En traffic staat er wéér op :whip:

(ow ja het is GEMIXED :D, spijtig genoeg)
eieregooie
Heb em ook net op staan... So far so good moet ik zeggen... :)
Eagle`
tijs begint precies ook met electro te klooien ;)
eieregooie
Hmm, waar kennen we Athena ook weer van?

pooley
elevation met gabriel en dresden?
eieregooie
Nee hehe, maar ik weet het wel weer...

Rollerball - Albioni :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement