return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Tiësto - Parade Of The Athletes (Magik Muzik LP 04) (pg. 5)
View this Thread in Original format
eieregooie
ik denk er gewoon niet over na, en geniet gewoon van t CDtje :) En zo lang ik geen hinderlijke trainwrecks hoor vinnik t allemaal best :)
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Pumaz
Omdat het gaat om bekendheid en niet om mixtechniek :p


je wordt niet zomaar bekend hoor ...
Pumaz
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
je wordt niet zomaar bekend hoor ...

Nee je hebt er goeie marketing voor nodig :rolleyes:
eieregooie
quote:
Originally posted by Pumaz
Nee je hebt er goeie marketing voor nodig :rolleyes:


En uitstraling etc... Kan je wel gaan lopen afkraken, maar zo werkt t nou eenmaal... sim-pel :)
Real
quote:
Originally posted by Meltoz
Euh... :nervous: Moe da nu altijd in e thread van Tiësto :o As ge't dan zoveel beter kunt, waarom stonde gij da ni op de openingsceremonie? :rolleyes:

kben een enorme "fan" van Tiësto, ik vond Just Be echt super, en ik beschouw hem toch nog als zowat dé belangrijkste man in de trance-wereld

maar dat geeft hem niet het recht om een CD op de markt te brengen die slecht gemixed is

over Nyana werd er vroeger ook gezaagd dat het slecht gemixed was, ik vond dat dat totaal niet het geval was, Nyana was super

maar bij deze CD stelt hij me toch teleur, ik blijf een fan van Tiësto ze, maar als #1 DJ van de wereld mag hij het zich toch niet veroorloven om een slecht gemixte CD uit te brengen, vind ik

en nee ik kan het zelf zéker niet beter, maar Tiësto zélf kan wél veel beter
pooley
Kvind hem toch wel hard gaan voor op de OS...
Paar mooie liedjes bij ja, dat wel
Kaidreas
ik vond nyana anders ook wel een fijne cd hoor. goede tracklist voor al de 2de cd, en van dat slecht mixen heb ik niet veel gehoord.
maar wie beslist wanneer het slecht is? ik denk da sommige nogal snel zeggen dat het slecht gemixed is. ik kijk/luister liever naar de tracklist, maar als het een serieuse trainwreck is, ja dan moet het ook wel gezegd worden.
Meltoz
quote:
Originally posted by eieregooie
Nee hehe, maar ik weet het wel weer...

Rollerball - Albioni :)


Ei, je had echt volledig gelijk hoor me deze :D Knap geheuge!!! ;)

Ben nu naar die "Parade of the Athletes" aan't luisteren en kijk nu nog meer uit naar de release op vinyl, super tot nu toe :crazy: :crazy:
pooley
quote:
Originally posted by Meltoz
Ei, je had echt volledig gelijk hoor me deze :D Knap geheuge!!! ;)

Ben nu naar die "Parade of the Athletes" aan't luisteren en kijk nu nog meer uit naar de release op vinyl, super tot nu toe :crazy: :crazy:


traffic gepasseerd zeker?
*fluit*
Tiger777
quote:
Originally posted by pooley
traffic gepasseerd zeker?
*fluit*

Allé jong, voor de verandering mag die der toch ook eens tussenstaan, anders is't altijd hetzelfde! :p

pooley
quote:
Originally posted by Tiger777
Allé jong, voor de verandering mag die der toch ook eens tussenstaan, anders is't altijd hetzelfde! :p


hihi, /me legt een zipblokske opt vuur.

en moete gij geen rund gaan kalveren? veterinaire in spe :-
Tiger777
quote:
Originally posted by pooley
hihi, /me legt een zipblokske opt vuur.

en moete gij geen rund gaan kalveren? veterinaire in spe :-

Ik heb hier nog 2 weken congé... Gelieve mij dus niet te doen denken aan allerlei handelingen die ik ga moeten uitvoeren op koeien.

Dank bij voorbaat,
H.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement