|
טירונות...! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני עושה בזיקים
טירונות שטות,
אין יותר מדי מה לספר.. |
יש הסכמה
טירונות בדיחה...
אני לא מאמין שנותנים לאנשים לצאת לאפטר בשביל לעשות בידינג:eyes:
בכל מקרה פאנן...
מה איתך מיכאל איך הולך ? |
|
|
| Viperon |
| קצת מאוחר אבל... בהצלחה בטירונות:toothless |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by §chop¥
יש הסכמה
טירונות בדיחה...
אני לא מאמין שנותנים לאנשים לצאת לאפטר בשביל לעשות בידינג:eyes:
בכל מקרה פאנן...
מה איתך מיכאל איך הולך ? |
הרוב פה לא צריכים בכלל לדעת מה זה בידינג אבל בקטנה
:p
ומה איתי? הכל סבבה....
רק אותך אני בקושי רואה שמה!
:p
וירון....
אני הכי צעיר מת מושתן שיש חחחח אוווף,
למי יש זין לשפצר כומתה כשעוד 3 שבועות הכל נגמר... |
|
|
| taltul |
| quote: | אני עושה בזיקים
טירונות שטות,
אין יותר מדי מה לספר.. |
גם אני עשיתי שמה... איזו פלוגה אתה?
| quote: | | אני לא מאמין שנותנים לאנשים לצאת לאפטר בשביל לעשות בידינג |
וואללה אתם מפנקים אותכם שמה - לנו לא נתנו לצאת ומלא אנשים פיספסו את המקצה 1 כמוני שזה ממש אבל ממש לא נעים... קיצר דפקו אותנו...
| quote: | | למי יש זין לשפצר כומתה כשעוד 3 שבועות הכל נגמר... |
זה עוד פעם מוכיח שאתה עתודאי...
וירון:
...'עד מתי? >>> ספטמבר 11
:rolleyes: :) |
|
|
| fishfish |
חן...
יש לך את סיכת התוכניטוחן!
אתה תראה שהיא אומרת הרבה דברים... לחיוב ולשלילה!
עדיין לא אמרת לי איפה הציבו אותך... |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל שיהיה לכם בהצלחה בטירונות
מה זה כבר טירונות 02... זה באמת בית זונות... אל תתרגשו מזה
דבר שני טלטול... לא ככה משפצרים כומתה... זה רק מוכיח שאתה גם כולך צעיר מת או פשוט חבר שלך ג'ובניק שלא אכפת לו מהכומתה שלו
לי אישית יש את אחת הכומתות ואפילו חבר שלי מצנחנים פותח עיניים עליה... למרות שהיא לא אדומה... והוא כולו מורעל
קיצר מה שעשיתי זה לגלח אותה טוב טוב... אז להרטיב טיפה עם היד... לקפל בצורה יפה כמו שצריך ואז שמתי מתחת לערימת ספרים לכמה שעות טובות...
לאחר מכן צריך לבדוק שזה בסדר ולתקן בהתאם... ולהשאיר עוד הרבה זמן מתחת למשהו כבד
דבר שלישי... איזה צירוף מקרים... גם אני סוגר את השבת של יום כיפור... :) |
|
|
| DjChook |
| הציבו אותי בממכא... ורועי, זה לא עניין של צעירות כי אין "פקודת שפצור לחייל" או משהו, כל אחד משפצר איך שבא לו והעיקר שזה ישב טוב... בכל מקרה, ראסמי שטות |
|
|
| Sniper |
קצת בפשן לייט
אבל שיהיה בהצלחה:] |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל שיהיה לכם בהצלחה בטירונות
מה זה כבר טירונות 02... זה באמת בית זונות... אל תתרגשו מזה
דבר שני טלטול... לא ככה משפצרים כומתה... זה רק מוכיח שאתה גם כולך צעיר מת או פשוט חבר שלך ג'ובניק שלא אכפת לו מהכומתה שלו
לי אישית יש את אחת הכומתות ואפילו חבר שלי מצנחנים פותח עיניים עליה... למרות שהיא לא אדומה... והוא כולו מורעל
קיצר מה שעשיתי זה לגלח אותה טוב טוב... אז להרטיב טיפה עם היד... לקפל בצורה יפה כמו שצריך ואז שמתי מתחת לערימת ספרים לכמה שעות טובות...
לאחר מכן צריך לבדוק שזה בסדר ולתקן בהתאם... ולהשאיר עוד הרבה זמן מתחת למשהו כבד
דבר שלישי... איזה צירוף מקרים... גם אני סוגר את השבת של יום כיפור... :) |
וואללה - נו ברור שאתה תדע לשפצר כומתות בצורה אולטימטיבית...
תאכלס בסופו של דבר הכל זה
WANNABE קרבי
יענו תכלס כל הקטע של שיפצורים בא מיחידות קרביות אם אני לא טועה...
אה וגם כפי שהבנתי שיפצורים הם "תקניים" רק בדרגות עד לת''אל ואלוף - מי שיראה את בוגי תראו איזה תוכי מת יש לו על הכתף ותבינו למה התכוונתי...
נ''ב:
ורועי תמיד אני שוכח להגידך משהו לגבי היותך חייל של נחל -
RESPECT!!! |
|
|
| fishfish |
הסתדרת... בממכ"א יש פול כוסיות!
תסדר לי הרשאות ל- BIMS ? |
|
|
| Tarantula |
איחור עצבני, אבל בהצלחה רבה שיהיה לך מותק!@#$!@#$:D :D :D
אם חשבתם ש02 זאת טירונות זנות, אז אני עשיתי 00
ואפילו זה נראה לי כמו איזה חור שחור בחיים שלי:)
ואחרי השבוע הזה, עוד עברתי קורס של 3 חודשים של טירונות לא נגמרת...
ועכשיו אני ג'ובנית גאה:) בערך... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Tarantula
איחור עצבני, אבל בהצלחה רבה שיהיה לך מותק!@#$!@#$:D :D :D
אם חשבתם ש02 זאת טירונות זנות, אז אני עשיתי 00
ואפילו זה נראה לי כמו איזה חור שחור בחיים שלי:)
ואחרי השבוע הזה, עוד עברתי קורס של 3 חודשים של טירונות לא נגמרת...
ועכשיו אני ג'ובנית גאה:) בערך... |
מותק עד כמה שאני אוהב אותך כל פעם שאת כותבת פה פוסט אני נתקף בפחדים ומרטיב במכנסיים
אולי תחליפי את האוואטר והחתימה..?
:clown: :clown: :sadgreen: :sadgreen: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
|
|