|
טירונות...! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מותק עד כמה שאני אוהב אותך כל פעם שאת כותבת פה פוסט אני נתקף בפחדים ומרטיב במכנסיים
אולי תחליפי את האוואטר והחתימה..?
:clown: :clown: :sadgreen: :sadgreen: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
:eek:
:confused:
אוף, אין פה אחד שבוכה... |
|
|
| DjChook |
| White men don't cry |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מותק עד כמה שאני אוהב אותך כל פעם שאת כותבת פה פוסט אני נתקף בפחדים ומרטיב במכנסיים
אולי תחליפי את האוואטר והחתימה..?
:clown: :clown: :sadgreen: :sadgreen: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
מה נסגר איתך? תראה איזה תחת! |
|
|
| DjChook |
אהההההה
אני הולך לבסיס, ואחזור רק בסוכות !!!!
שמרו על עצמכם, אני כולי בפחדים חחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהההההה
אני הולך לבסיס, ואחזור רק בסוכות !!!!
שמרו על עצמכם, אני כולי בפחדים חחח |
פחד מלסגור שבת... איזה צעירות!! ;)
בעזרת השם אם אני לא יוקפץ לעזה אני פה גם בסוכות... נקווה שזה יהיה סוכות א' ולא ב'... אבל אלוהים גדול
אז שיהיה גמר חתימה טובה חבר'ה... ושנה טובה ומוצלחת |
|
|
| MasterP |
סעמממק
בזמן שקצינים טוחנים פה קצין תורן בחגים
הצעירים יוצאים הבייתה.
עד מתי צעירים יעלוזו וותיקים יזילו דמעה..
זונות בית
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אחי שומע אני לא כל כך מעודכן - אתה סיימת כבר את כל ההכשרה ששולחים אותך לעזה?
אתה עושה מבצעים כבר? או שנחל זה קצת שונה מאגוז למשל ואתם יותר בקטע של סיורים... אני שואל למה כי חבר שלי באגוז ויענו מה שהוא עושה זה רק מבצעים כלומר הם יושבים ומחכים עד שיוקפצו לתפוס איזה מבוקש באיזה חור שהוא מתחבא בו...
ואם כן אז איך אתה מסתדר עם ידיעה שכל מבצע יכול להיות קטלני לכל אחד מהחברים שלך...
חס וחלילה כמובן...
פשוט היה איזה קטע שהתקשרתי אליו והוא עושה לי "אחי לא עכשיו אני ממש לפני מבצע כרגע..." אכלתי סרטים באותו רגע - יעני אני יושב בחדר שומע לי טראקים וחבר שלי באותו רגע נוסע לשכם או יריחו להוציא מהבית איזה מחבל... מטורף
הקטע גם שעכשיו הוא הפל להיות מ''כ של חוליה של 5 או 6 אנשים אני לא זוכר בדיוק והוא אמר לי שכאילו אם מפקד נפצע או משהו כזה אז הוא "קופץ"
!!!במקומו... עוד יותר פאקינג מטורף |
***מסווג !!!**** |
|
|
| SiLvErSkY |
| נראה לי שהיופי שלי לא חוקי |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by markfeldman
***מסווג !!!**** |
אתה קצין בחימוש או במודיעין ??? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אתה קצין בחימוש או במודיעין ??? |
בצה"ל. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by taltul
|
אחי, רועי לא בסיירת... רועי בגד' ויצא לקורס מכי"ם מוקדם.
בכל אופן עשה טובה אל תדבר על הדברים האלה..
מארק צודק, אתה אף פעם לא יכול לדעת מי מסתכל על מה שאתה רושם.. |
|
|
|
|