return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
טירונות...! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מותק עד כמה שאני אוהב אותך כל פעם שאת כותבת פה פוסט אני נתקף בפחדים ומרטיב במכנסיים

אולי תחליפי את האוואטר והחתימה..?
:clown: :clown: :sadgreen: :sadgreen: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:

:eek:

:confused:

אוף, אין פה אחד שבוכה...
DjChook
White men don't cry
princess cc
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מותק עד כמה שאני אוהב אותך כל פעם שאת כותבת פה פוסט אני נתקף בפחדים ומרטיב במכנסיים

אולי תחליפי את האוואטר והחתימה..?
:clown: :clown: :sadgreen: :sadgreen: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:


מה נסגר איתך? תראה איזה תחת!
DjChook
אהההההה
אני הולך לבסיס, ואחזור רק בסוכות !!!!

שמרו על עצמכם, אני כולי בפחדים חחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אהההההה
אני הולך לבסיס, ואחזור רק בסוכות !!!!

שמרו על עצמכם, אני כולי בפחדים חחח


פחד מלסגור שבת... איזה צעירות!! ;)

בעזרת השם אם אני לא יוקפץ לעזה אני פה גם בסוכות... נקווה שזה יהיה סוכות א' ולא ב'... אבל אלוהים גדול


אז שיהיה גמר חתימה טובה חבר'ה... ושנה טובה ומוצלחת
taltul
edited...
MasterP
סעמממק
בזמן שקצינים טוחנים פה קצין תורן בחגים
הצעירים יוצאים הבייתה.
עד מתי צעירים יעלוזו וותיקים יזילו דמעה..

זונות בית
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
markfeldman
quote:
אחי שומע אני לא כל כך מעודכן - אתה סיימת כבר את כל ההכשרה ששולחים אותך לעזה?
אתה עושה מבצעים כבר? או שנחל זה קצת שונה מאגוז למשל ואתם יותר בקטע של סיורים... אני שואל למה כי חבר שלי באגוז ויענו מה שהוא עושה זה רק מבצעים כלומר הם יושבים ומחכים עד שיוקפצו לתפוס איזה מבוקש באיזה חור שהוא מתחבא בו...

ואם כן אז איך אתה מסתדר עם ידיעה שכל מבצע יכול להיות קטלני לכל אחד מהחברים שלך...
חס וחלילה כמובן...

פשוט היה איזה קטע שהתקשרתי אליו והוא עושה לי "אחי לא עכשיו אני ממש לפני מבצע כרגע..." אכלתי סרטים באותו רגע - יעני אני יושב בחדר שומע לי טראקים וחבר שלי באותו רגע נוסע לשכם או יריחו להוציא מהבית איזה מחבל... מטורף

הקטע גם שעכשיו הוא הפל להיות מ''כ של חוליה של 5 או 6 אנשים אני לא זוכר בדיוק והוא אמר לי שכאילו אם מפקד נפצע או משהו כזה אז הוא "קופץ"
!!!במקומו... עוד יותר פאקינג מטורף


***מסווג !!!****
SiLvErSkY
נראה לי שהיופי שלי לא חוקי
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by markfeldman
***מסווג !!!****


אתה קצין בחימוש או במודיעין ???

markfeldman
quote:
אתה קצין בחימוש או במודיעין ???


בצה"ל.
Sniper
quote:
Originally posted by taltul


אחי, רועי לא בסיירת... רועי בגד' ויצא לקורס מכי"ם מוקדם.
בכל אופן עשה טובה אל תדבר על הדברים האלה..
מארק צודק, אתה אף פעם לא יכול לדעת מי מסתכל על מה שאתה רושם..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement