return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 
טירונות...! (pg. 5)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by Sniper
אחי, רועי לא בסיירת... רועי בגד' ויצא לקורס מכי"ם מוקדם.
בכל אופן עשה טובה אל תדבר על הדברים האלה..
מארק צודק, אתה אף פעם לא יכול לדעת מי מסתכל על מה שאתה רושם..

edited...
Flotser
רק רציתי להשמיע קול :p

עוד שבוע וחצי אני חוזר להתריד אותכם

צום קל וגמר חתימה טובה!!
:wtf:
DjChook
טוב תשמעו
אין יותר שוק ממה שהולך בניצנים....
אני לא אתחיל לספר כל מני סיפורים על כל מני דפרניקים ומה הם עושים בשביל לראות קבן, כי אני בטוח שכולנו היינו שם
אני רק רוצה לציין, שממחלקה של מעל 70 אנשים, אני, החנון, האיש מחשבים... קיבל הכי הרבה שעות ביציאה (4)
מה עשיתי אתם שואלים ?
נרדמתי בשמירה בלילה עם חבר שלי, שנינו נרדמנו, והמ"מ בדיוק עברה וראתה אותנו...
(כל הזין אני אומר)
בכל מקרה אז נתנו לנו על זה 3 שעות במקום את החג חחח
ולי הייתה עוד שעה בגלל שנרדמתי למ"מ גם באיזה שיעור נשק... בקטנות :)
בכל מקרה.. כמובן שהיום בבוקר ויתרו לכולם על השעות ויצאתי הביתה בזמן :)

קיצר... טירושוק !!!
MasterP
quote:
Originally posted by DjChook
טוב תשמעו
אין יותר שוק ממה שהולך בניצנים....
אני לא אתחיל לספר כל מני סיפורים על כל מני דפרניקים ומה הם עושים בשביל לראות קבן, כי אני בטוח שכולנו היינו שם
אני רק רוצה לציין, שממחלקה של מעל 70 אנשים, אני, החנון, האיש מחשבים... קיבל הכי הרבה שעות ביציאה (4)
מה עשיתי אתם שואלים ?
נרדמתי בשמירה בלילה עם חבר שלי, שנינו נרדמנו, והמ"מ בדיוק עברה וראתה אותנו...
(כל הזין אני אומר)
בכל מקרה אז נתנו לנו על זה 3 שעות במקום את החג חחח
ולי הייתה עוד שעה בגלל שנרדמתי למ"מ גם באיזה שיעור נשק... בקטנות :)
בכל מקרה.. כמובן שהיום בבוקר ויתרו לכולם על השעות ויצאתי הביתה בזמן :)

קיצר... טירושוק !!!


אתה ואביב, שניכם מפגרים
שאביב סיפר לי את זה אני לא נשמתי איזה דקה מרוב צחוק.
קיצר אחי שמח שנתנו לכם לצאת ושאתה נהנה בטירונות.
כמו שצריך אחי. כמו שצריך
ברוך השב הביתה ולפורום
DjChook
שתי אצבעות מאשקלון, צ'וק שומר מתחיל לישון. בוגי גם פתאום נרדם... והמ"מ תפסה אותם.... קיבלו רבעוש לפנים, סוגרים ת'חג... ב-נ-י-צ-נ-י-ם...
Sm0keMachine
אין..פשוט אין כמו לישון בשמירה! :D :D :D
Flotser
אני וגם משה סיימנו טיורונות אתמול

ולדעתי זה היה טיפשי ובזבוז של זמן,
אבל בסה"כ היה די כיף
DjChook
אנחנו יצאנו השבוע ל"תגבור שמירות בג'וליס" ו...משעשע כי לא שמרתי פעם אחת
יומיים הייתי במטבח, ויום אחד בשקמ :)

קיצר שוק

יום רביעי אני מסיים :)


חג שמח כולם
markfeldman
quote:
אנחנו יצאנו השבוע ל"תגבור שמירות בג'וליס" ו...משעשע כי לא שמרתי פעם אחת


חחח איזה בולשיט, מצאו להם פראיירים....
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by DjChook
שתי אצבעות מאשקלון, צ'וק שומר מתחיל לישון. בוגי גם פתאום נרדם... והמ"מ תפסה אותם.... קיבלו רבעוש לפנים, סוגרים ת'חג... ב-נ-י-צ-נ-י-ם...


תן את זה ללהקה צבאית

fishfish
מצויין... זה אומר שבערך בעוד שבוע אנחנו מקבלים תוכניתנים חדשים ליחידה שיטחנו קצת שמירות.... איזה יופי שיש צעירים
DjChook
זהו נגמרה הטירונות :)
תכלס אחלה של תקופה

בכל מקרה לצערי לא קיבלנו את הרבעוש המיוחל ומחר צריך להתייצב ביחידות

אז ... שלישות
HERE I COME
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement