|
מדהים מה שקורא בסיצנה שלנו
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
תראו את רשימת הדיג'ייס שיבקרו אותנו בחודש הבא
פרי קורסטן
פול אוקנפולד
פול ואן דייק
סירקוליישן
פאנק דיוו'יד
דני הוואלס
פרנסואה קיי
מזכיר לי את התקופה של שנת 99/00
איזה כיף זה, האומן 17 בכלל שיחקו אותה
רק שימשיך ככה |
|
|
| black mammmba |
נקווה רק שזה ימשיך כך, ולא רק משהו פעם ב כמה שנים
אולי נראה את גבריאל ודרסדן עוד השנה
בארץ הקודש :wtf: |
|
|
| Star |
נכון הכול טוב ויפה זה חגיגה לעיניים לראות את האומנים האלו בארץ
עכשיו בואו לא נאבד את המציאות כי זה לא יקרה שזה יהפוך למשהו קבוע
במדינה המזויינת הזאת הראפ והדנס והגועל שולט
רק שתבינו עד כמה אני יתן לכם דוגמה מועדון האולטרסאונד יום שישי ערב ראש השנה
מי האורחים שלהם ?
"היהודים"
כן כן אתם לא חולמים ומה המצחיק פה שהמקום היה מלא כמעל 1200 איש
ולא היה מקום לזוז
אז אם הגענו לשלב שהיהודים מופיעים ערב חג במועדון עם קהל גדול וכולם הולכים לראות אותם מצבנו רע!!!!
עוד דוגמה
טרנס פסיכודלי
היום הוא תופס מקום גדול בסצינה אומנים כמו
אסטריקס . סאב 6ץ
וכל הגועל האלו שחוץ מבאסליין לא מרגשים בשום טראק
ושהטרנס הפסיכודלי כבר לא מה שהיה לפני 6 7 שנים
כיום זה צליל צורם
לעומת זאת שיש מוסיקה כזאת מיוחדת שמעבירה בל צמרמורות בגוף
וכל מיני רגשות שונים
אז אף מועדון לא מוכן לקבל אותה ותאמינו לי שאני יודע על מה אני מדבר
אני יסכם את דברי מצב הסצינה על סף מוות!!! |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Star
נכון הכול טוב ויפה זה חגיגה לעיניים לראות את האומנים האלו בארץ
עכשיו בואו לא נאבד את המציאות כי זה לא יקרה שזה יהפוך למשהו קבוע
במדינה המזויינת הזאת הראפ והדנס והגועל שולט
רק שתבינו עד כמה אני יתן לכם דוגמה מועדון האולטרסאונד יום שישי ערב ראש השנה
מי האורחים שלהם ?
"היהודים"
כן כן אתם לא חולמים ומה המצחיק פה שהמקום היה מלא כמעל 1200 איש
ולא היה מקום לזוז
אז אם הגענו לשלב שהיהודים מופיעים ערב חג במועדון עם קהל גדול וכולם הולכים לראות אותם מצבנו רע!!!!
עוד דוגמה
טרנס פסיכודלי
היום הוא תופס מקום גדול בסצינה אומנים כמו
אסטריקס . סאב 6ץ
וכל הגועל האלו שחוץ מבאסליין לא מרגשים בשום טראק
ושהטרנס הפסיכודלי כבר לא מה שהיה לפני 6 7 שנים
כיום זה צליל צורם
לעומת זאת שיש מוסיקה כזאת מיוחדת שמעבירה בל צמרמורות בגוף
וכל מיני רגשות שונים
אז אף מועדון לא מוכן לקבל אותה ותאמינו לי שאני יודע על מה אני מדבר
אני יסכם את דברי מצב הסצינה על סף מוות!!! |
הכל טוב ויפה שאתה מביע את הדעה שלך שאני לא מסכים איתה בכלל... אבל אם אתה יכול לא לעצבן זה יהיה גם נחמד... סאב 6 הם אחד האומנים האהובים עליי ואני מנחש שלא שמעת כלום שלהם כי לרגש הם דווקא יודעים טוב מאוד, תהיה פעם במסיבה שלהם ותראה קהל של אלפיים איש שר את
ra heya
ותראה מה זה ריגוש... ומה כל כך רע ביהודים? אם הם מושכים כל כך הרבה אנשים כנראה שהם כן שווים משהו... ומה לעשות ראפ זו מוזיקה שכיף לרקוד אותה... |
|
|
| KrazyDJs |
דוגרי מסכים עם שגיא...
דבר ראשון sub6 זה אחלה בחלה
אני כנראה הולך לראות אותם באומן 17 בחיפה בסוכות..
וראפ זה אחלה מוזיקה.. |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
הכל טוב ויפה שאתה מביע את הדעה שלך שאני לא מסכים איתה בכלל... אבל אם אתה יכול לא לעצבן זה יהיה גם נחמד... סאב 6 הם אחד האומנים האהובים עליי ואני מנחש שלא שמעת כלום שלהם כי לרגש הם דווקא יודעים טוב מאוד, תהיה פעם במסיבה שלהם ותראה קהל של אלפיים איש שר את
ra heya
ותראה מה זה ריגוש... ומה כל כך רע ביהודים? אם הם מושכים כל כך הרבה אנשים כנראה שהם כן שווים משהו... ומה לעשות ראפ זו מוזיקה שכיף לרקוד אותה... |
כל מילה זהב.. :) |
|
|
| Star |
הכול טוב ויפה שאתה מתעצבן
שתה מים ותרגע
כי לא לכלכתי אל אף אחד
זאת הדעה שלי מנסיון רב
תאמין או לא
ולא מהיום אני בעניין הזה
חפיף
שנה טובה לכולם |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Star
הכול טוב ויפה שאתה מתעצבן
שתה מים ותרגע
כי לא לכלכתי אל אף אחד
זאת הדעה שלי מנסיון רב
תאמין או לא
ולא מהיום אני בעניין הזה
חפיף
שנה טובה לכולם |
אם זאת דעה תציג אותה גם בתור דעה... ואם "סאב 6 וכל הגועל האלו..." זה לא ללכלך אז וואללה אחי אני צריך ללמוד עברית שוב... |
|
|
| Origin |
סטאר אחי אני מבין אותך ב100% ...גם אני הגעתי בערב ראש השנה לאולטרה סאונד ולא ידעתי שיש שם יהודים ...ותכלס זה לא ממש הפריע לי כי אני יודע שאין מצב שיהיה משהוא שווה באולטרסאונד..כי הם לא יודעים לעשות מסיבות...חוץ מאיזה אומן פסיי פה ושם..שגם אותו הם מעלים רק באיזה 4 כשכלום כבר מתחילים להתפזר....
אני תכלס לא אוהב ראפ וגם לא ממש מתלהב מפסיי כי זה לא מרגש אותי..אבל אני לא מוחק אותם לגמריי ...יאני יש אנשים שנהנים מזה ושהיה להם בכיף...
אני מת ללכת לאחת המסיבות של פאריי או ארמין או מישהוא בסיגנון ..אבל זה לא מתאפשר לי בגלל הרבה סיבות ...אבל אני נשער אופטימי כי אני יודע שהסיגנון טופס וימשיך לטפוס...אז אחי הכל יהיה בסדר ...לא צריך למחוק סיגנונות
:) |
|
|
| MasterP |
מדוע אתה ממהר להשפיל סגנונות מוזיקה שאתה לא אוהב? האם זה לא מה שכל מי שלא אוהב טראנס עושה?
ברצינות סטאר, מה שמעביר בך צמרמורת הוא לא מה שמעביר בי צמרמורת או בכל אחד אחר.
יש סיבה שהמוזיקה הזאת תופסת.
לדוגמא היהודים. הרבה אנשים מתחברים לסגנון המוזיקה, שעד כמה שאני אוהב את המוזיקה, אני יודע שהיא דיכאונית.
אני לא מתחבר עם המילים. יש כאלו שכן. ולא מעטים.
דבר שני לא הייתי רוצה לראות ביטויים כמו
לך תשתה מים ותרגע.
שגיא מסביר משהו בצורה הכי בוגרת בעולם, אין צורך לגלוש לפסים של ילדים בגן.
מה זה נותן? תחושת עליונות? אני בטוח שלא. לי זה נראה רע בפורום שאנחנו רבים.
לא הייתי מגזים ואומר שהסצינה על סף מוות.
אני חושב שהיא על סף פריצה.
שאולי יגיע היום שאנשים יבינו שיש האוס.
ויש טראנס.
נקווה שהיום יגיע בקרוב. |
|
|
|
|