|
Andre Hazes (53) overleden (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
Mooi kut! Ook al was ie niet de gezondste man van de wereld, ik had het zeker niet verwacht dat hij zo vroeg zou overlijden. Heb zijn muziek altijd leuk gevonden, zker met carnaval heb ik heel wat afgeblerd!
RIP Andre |
|
|
| Hitman |
Nu kan hij die brief zelf aan zijn moeder geven...
Ik las net ook dat de gitarist van BZN gister is overleden
In beide gevallen niet mijn muziek maar 53 en 57 is veel te jong:( |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by jp
Ik hoop dat ze een dezer dagen 'Zij gelooft in mij' zullen uitzenden, lijkt me een mooi eerbetoon :) |
vanavond op nederland 3 uur of 11 dacht ik.. |
|
|
| jp |
 |
|
|
| SnuggLe |
RIP :(
Ik moet 'Zij gelooft in mij!' nog steeds zien, vind Hazes wel een held. Gewoon iemand die schijt had aan iedereen en alles en nog goede muziek maakte ook. Kroegknallers...
Nu allemaal onze Heineken-aandelen verkopen....
En natuurlijk knakworsten hamsteren als eerbetoon! |
|
|
| HBtje |

verder R.I.P. dan maar |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nu allemaal onze Heineken-aandelen verkopen.... |
 |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Hitman
Nu kan hij die brief zelf aan zijn moeder geven...
|
 |
|
|
| Creamfields23 |
Een groot verlies voor de Nederlandstalige muziek.
En die foto's zijn erg hard jongens, maar anderzijds weer een teken dat rijkdom en roem toch niet altijd een sprookje blijkt te zijn. |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
En die foto's zijn erg hard jongens, maar anderzijds weer een teken dat rijkdom en roem toch niet altijd een sprookje blijkt te zijn. |
Spot is ook een manier van verwerken, is dus niks mis mee:toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| Geen groot fan, maar zal van het weekend een Heineken op hem drinken, R.I.P. |
|
|
|
|