return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Andre Hazes (53) overleden
View this Thread in Original format
jp
AMSTERDAM - Volkszanger André Hazes is donderdagochtend omstreeks 09.30 uur overleden aan de gevolgen van een harstilstand. Hazes is 53 jaar geworden.

Woensdagavond werd André met spoed opgenomen met koorts en benauwdheid in het ziekenhuis. Zijn toestand was vannacht nog redelijk stabiel. Wanneer André wordt gecremeerd is nog niet bekend.

:(
Cosmic
Zijn vlieger gaat dus nooit meer op.......
basd
quote:
Originally posted by Cosmic

Ba-dum CHING.

Je kon er op wachten dat dit zou gebeuren (dattie zou overlijden bedoel ik), die vent was zichzelf al jarenlang aan het slopen. Volgens mij kunnen ze zijn bloed zo weer bottelen en in de slijterij zetten. Maar het blijft jammer.
TranceFool
quote:
Originally posted by Cosmic

:rolleyes: :rolleyes:

Rip Hazes :(
New Wave
mwjha, zwaar kut.
Djeebie
Niet echt een grote verrassing inderdaad. Zingen ging al bijna niet meer, dus echt oud was hij waarschijnlijk toch niet geworden.

Maar wel zonde. Het blijft Hazes natuurlijk :cool:
Donna
Vaag id,hazes d00d
Daveje
damm ik ben echt diep geschokt... gewoon ANDRE HAZES...:(
jp
Ik hoop dat ze een dezer dagen 'Zij gelooft in mij' zullen uitzenden, lijkt me een mooi eerbetoon :)
sndh
:(

Freezel
Ik wist niet wat ik las net op nu.nl :( :( :(
Ik heb zijn muziek nooit echt wat gevonden, maar respect heb ik altijd voor hem gehad. RIP Andre en sterkte voor de nabestaanden en fans.
HiGH_NrG
Bier bij het ontbijt is dus toch niet zo goed... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement