return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Andre Hazes (53) overleden (pg. 3)
View this Thread in Original format
Tim81
R.I.P.

Creamfields23
Ik weet niet of dat iemand het six o'clock nieuws heeft gezien, maar die omroepster had me toch een uitspraak: Hazes die wereldberoemd was in nederland. :stongue:

Deze overtreft de ooit van een weervrouw afkomstige uitspraak: tussen de buien door is het droog <--- Duh, allicht :p met stip
Djeebie
quote:
Originally posted by Creamfields23
Ik weet niet of dat iemand het six o'clock nieuws heeft gezien, maar die omroepster had me toch een uitspraak: Hazes die wereldberoemd was in nederland. :stongue:

Dat is gewoon een uitdrukking hoor: wereldberoemd in eigen land zijn ;)
TranceZoner
Hmm ben nooit fan geweest ofzo van em, ken hooguit n paar liedjes.

Desondanks wens ik alle nabestaanden, vrienden en collegae zeer veel sterkte...

Andre, proost!

Rust in Vrede

Cheers
ambs
nooit echt fan geweest maar toch heel jammer, rest in peace
Three 'O Three
quote:
Originally posted by TranceZoner
Desondanks wens ik alle nabestaanden, vrienden en collegae zeer veel sterkte...

Ja? Ga je langs op de begrafenis dan?

quote:
Originally posted by ambs
me, I'm fabulous

En ik spreek namens dit hele forum als ik zeg: NEEEEEEEEEEE, dank je.
Massive84
Heinken omzet en winst daald met 20% deze week :p.

nee effe serieus, dronk ie echt zo veel?
jp
Die Hazes film is behoorlijk slaapwekkend. Maar dat kan ook aan de grieppillen liggen.
Optimus
quote:
Originally posted by Three 'O Three
En ik spreek namens dit hele forum als ik zeg: NEEEEEEEEEEE, dank je.

mwhehehehe:toothless :D
jp
quote:
De donderdag overleden zanger André Hazes krijgt aanstaande maandagavond een groots eerbetoon in de Amsterdam ArenA. Volgens Hazes' platenlabel EMI en concertpromotor Mojo was het André zijn grootste wens nog één keer in het Amsterdamse stadion op te treden. René Froger, Frans Bauer, Guus Meeuwis en andere artiesten zullen optreden tijdens de bijeenkomst.

Alle fans van Hazes worden uitgenodigd om maandag aanwezig te zijn in de Arena. Het lichaam van de zanger zal naar de ArenA worden gebracht en ook de familie van Hazes zal bij de ceremonie aanwezig zijn. Vandaag zal er overleg worden gevoerd tussen de hoofdstedelijke politie en de gemeente Amsterdam over de precieze opzet van de avond. Mogelijk probleem voor de bijeenkomst is de 24-uursstaking van het gemeentelijk openbaar vervoer die deze week aangekondigd werd.

De condoleanceregisters op internet, die gisteren in allerijl geopend werden, worden massaal bezocht. Vrijdagochtend hadden al bijna 37.000 mensen een bericht achtergelaten op de sites andrehazesfan.nl, condoleanceregister.com of condoleance.nl. In De Telegraaf staat een pagina aan rouwadvertenties, waaronder één van echtgenote Rachel Hazes en de twee kinderen van het echtpaar. Met twee kinderen uit eerdere huwelijken en een kleinkind had de volkszanger geen contact.

De tv-uitzendingen naar aanleiding van het overlijden van Hazes leverden gisteravond hoge kijkcijfers op. Naar de laat uitgezonden documentaire 'Zij gelooft in mij' keken ruim 900.000 belangstellenden, en Barend en Van Dorp, dat geheel gewijd was aan Hazes, werd door bijna 1,1 miljoen mensen bekeken. De herhaling van Villa Felderhof met Hazes op Nederland 1 werd donderdagavond door ruim 1,6 miljoen mensen bekeken.

André Hazes zal dinsdag in besloten kring worden gecremeerd

Ezzzzzzy
ja hij is dood, echt heel erg voor zn vrouw en kinders maar deze site heet toch tranceaddict en ik heb hem nog nooit horen draaien:whip:
New Wave
quote:
Originally posted by Ezzzzzzy
ja hij is dood, echt heel erg voor zn vrouw en kinders maar deze site heet toch tranceaddict en ik heb hem nog nooit horen draaien:whip:

:rolleyes: OPHOEREN JIJ!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement