|
Andre Hazes (53) overleden (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by Ezzzzzzy
ja hij is dood, echt heel erg voor zn vrouw en kinders maar deze site heet toch tranceaddict en ik heb hem nog nooit horen draaien:whip: |
Ga jij effe snel naar partyflop toe :rolleyes: |
|
|
| Daveje |
| geen respect meer tegenwoordig..:whip: |
|
|
| jp |
Laatste 'optreden' Hazes in ArenA
André Hazes krijgt maandagavond een laatste eerbetoon in de Amsterdam Arena. Het stadion gaat om 18.00 uur open voor zijn fans (begin 19:30)
Ook het lichaam van de donderdag overleden zanger zal in de ArenA zijn, zo maakten directeur N. van Hoff van platenmaatschappij EMI en directeur J. Mulder van concertorganisator Mojo donderdag bekend in het televisieprogramma Barend & Van Dorp.
"Het was zijn laatste vurige wens om nog één keer in de Amsterdam ArenA op te treden. We gaan hem dat laatste optreden geven", zei Mulder.
De toegang is gratis. Bij grote belangstelling worden buiten schermen geplaatst. Als het O.V. staakt kan men met de trein naar de Arena komen. |
|
|
| ahp2002 |
| Na 25x De Vlieger en 48 x Zij Gelooft in Mij in de kroeg vannacht is mijn rouwverwerkingsproces toch wel voltooid *proost* |
|
|
| MaGiK54 |
| HILVERSUM - De TROS zendt maandagavond de herdenkingsbijeenkomst voor André Hazes in Amsterdam ArenA rechtstreeks uit via Nederland 2. Het eerbetoon is ook via Radio 2 te volgen. Een woordvoerder van de omroep heeft dat zaterdag gezegd. De uitzending begint om half acht en eindigt rond kwart over negen. |
|
|
| jp |
André Hazes is dood. Met hem stierf er een hele gewone jongen van het volk. Zeggen de deskundigen. Maar wat is er gewoon aan een jongen die morgen opgebaard in de Amsterdam Arena nog éénmaal voor een volle bak zal zorgen. Groter dan Ajax. Geliefder dan Fortuyn. En met zijn bijna 50.000 blijken van medeleven is hij de absolute lijstaanvoerder op de vaderlandse dodencultussite Condoleance.nl. Het is hem gegund. Hij was onze Elvis. Mister André Hazes has left the building.
Normaal gesproken hou ik er niet zo van. De dood als media-event. Ik hoorde dat John de Mol nu al de uitzendrechten heeft verworven voor alle concerten van Hazes uit. Ik had grote moeite met de openbare rouwverwerking van zeg een Herman Brood, een Prinses Juliana, een Pim Fortuyn, een Bram Vermeulen, en iedereen van 9-11, Madrid, Beslan, Enschede en Volendam. Klein groot verdriet. Die hadden wat anoniems verdiend. Maar van Hazes kan ik het hebben. Bij Hazes is het oké. Hazes is er groot genoeg voor. Hoe zeg je dat. Hazes kan het hebben. Stiekem hoop ik dat er morgen van alles misgaat. De kist op de kop. Het lijk vergeten. Het verkeerde volkslied dat gestart wordt. Koos Alberts die van het podium rolt. Een val maakt van zeker 20 meter. Een afstand waarmee hij in Athene absoluut in de medailles was gevallen. Laat het een feest worden in de geest van de overledene. Het kledingvoorschrift een trainingspak. 10 Amerikaanse B 52-ers die even weg van de dagelijkse beslommeringen in Irak in een kleine tien minuten tijd 3 miljoen knakworsten door het openstaande dak van de Arena laten vallen. Ik wil alle lichamelijk en geestelijk gehandicapten in een langgerekt lint helemaal rond Amsterdam die dan de Vlieger zingen. Uit volle borst! Op één been! Alle internationals die ooit het shirt van ons nationale voetbalelftal hebben gedragen staan op de middenstip en zingen a-capella Een Beetje Verliefd en wel zo overtuigend dat het tot in Vinkeveen te horen zal zijn. Van de beroemde regisseur John Appel verschijnt binnenkort de documentaire Ze Stonken Er In waarin hij ditmaal over zijn eigen rug het leed van de kleine man grachtengordelfähig zal maken. Wie het Ave Maria moet zingen? Freddy Heineken. Met Big Willem, Willem Holleeder, Xaviera Hollander, André Kuiper en Rik Felderhof in het achtergrondkoor. En eigenlijk verwacht ik ook iemand van het huis van Oranje. Hazes verdient een prins op zijn afscheid. Ik zeg het u eerlijk. Als ik morgen in de Amsterdam Arena tijdens de wave op de eretribune de gezichten van Beatrix, Alexander en Maxima mis dan kan ik maar tot éen enkele bittere conclusie komen. De monarchie heeft definitief de aansluiting met de samenleving verloren. |
|
|
| basd |
| Is dat een column van Youp van 't Hek? Zo klinkt het wel een beetje, qua schrijfstijl. |
|
|
| jp |
| Nee André Manuel. Column is voor de Ikon radio (De Andere Wereld). |
|
|
| wienerschnitzel |
| sorry to hear about andre hazes.. i am watching his memorial now but my dutch is awful and so i can't understand most of it. my favorite song of his is "een beetje verliefd". |
|
|
| MaGiK54 |
| Tering die speech van zijn zoon, kippevel en brok in keel :( |
|
|
| New Wave |
| Op en top herdenking! |
|
|
| Remy D |
| Echt een supermooi afscheid, echt kippenvel en erg ontroerend. En idd die speach van zijn zoontje was erg emotineel. Respect voor Andre. |
|
|
|
|