return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
[13-11-2004] XtraLarge 2nd Birthday Party - XL, Amsterdam
View this Thread in Original format
DjRV
13 november is de 2de verjaardag van XL en ter ere hiervan gaat de Warehouse (errug grote zaal) open en komen er een load dj's.
Ook ik draai (in de errug grote zaal). Mensen die geintresseerd zijn moeten me ff mailen op [email protected] voor gastenlijst plekken.

Line Up:

Line-up
Area 1 Dazzle ,RV,Gabriel,Maron,Mike S,Spider,The Freak

Area 2 Daviraz ,Ferry Nice,Jose,Mab,Melvin Warning,Richard

Area 3 Mark van Bekkum,Seth Mitchel,Wanka


Deurprijs: € 20,-


Wie gaan?

RVAmbs aka Superchinees
RV
Donna
Snuggle (hij denkt er nog over na (?) )
MaGiK54
quote:
Originally posted by DjRV

RVAmbs aka Superchinees



Lol :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:


Zit zelf in het Paard dan voor Paul van Dyk alsie komt natuurlijk, want dat is altijd afwachten op Capitolfeessies :mad:
jp
Zucht moeten we dit weer missen :(
HBtje
quote:
Originally posted by MaGiK54
Zit zelf in het Paard dan voor Paul van Dyk alsie komt natuurlijk, want dat is altijd afwachten op Capitolfeessies :mad:


zozo Paul van Dyk-addict geworden ?

:toothless
jp
Paul van Dyk is God, dus Capitol is zijn evangelie

Donna
Alstie op komt dagen voor zn preek dan:D
MaGiK54
quote:
Originally posted by HBtje
zozo Paul van Dyk-addict geworden ?

:toothless


Valt wel mee hoor, maar alsie in je eigen stad draait, dan moet je er gewoon bij zijn hé :D

Ok beetje addict dan, setje staat nu op cd en zit in me autoradio gebrand.
DjRV
jullie vervuilen mijn draadje en dat vind ik naadje
Donna
Naja hopenlijk hoef je nie tegelijk met Mark te draaien,dan heb ik at least hem en Dazzle er nog bij om me te laten entertainen,de andere 14 mogen van mij een pepernoot in hun band krijgen,zwarte pietjes;)
Optimus
Ik kom! RV is God! Theesaus & Frans moeten ook gaan!:cool:


ennuh, de website van Daviraz is toevallig de startpagina van SnuugLe!:haha:

DjRV
quote:
Originally posted by Optimus
Ik kom! RV is God! Theesaus & Frans moeten ook gaan!:cool:


ennuh, de website van Daviraz is toevallig de startpagina van SnuugLe!:haha:


it's a small world after allllllllllllllllllll
franzelare
He RV, dan is Ilove techno man!!

verzet did gig maar gewoon ff. ze kunnen ook wel een week later dat feest vieren!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement