return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
תקליטנים לעתיד שמו לב... וזה חשוב לכם :) המסיבה שלכם בפוסט הזה!!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אוקיי שימו לב
דיברתי עם כמה אנשים וכדי שהם יעבדו איתי על ההפקה הזו
אתם צריכים להכין דיסק פרומו של מיקס ולשלוח לי אותו...

מכולכם ייבחרו 2-3 תקליטנים שייזכו להשתתף
רק אם המיקסים טובים...
Gil Shwarts
דבר נוסף... שלפי דעתי עלול להרוס את כל העסק הזה אם זה לא יקרה...

ההוצאות הולכות להיות פשוט עצומות אז אם אתם יכולים לעזור איכשהו בעניין הכלכלי של העסק
זה עשוי לעבוד!
dj alonzo
?מה זאת אומרת לעזור בהוצאות
??גם צריך לתקלט וגם לשלם בשביל זה

?בכל מקרה, מתי המסיבה הזאת אמורה לצאת לפועל
..שאני אדע מתי להכין את הדיסק, כי אני צריך גם קצת לעבוד על הפיידינג שלי

נ.ב
?אני די צעיר, זה עלול להשפיע איכשהו על השיקול אם לבחור בי או לא
Gil Shwarts
זה מה יש
הבן אדם שאני מדבר איתו מפיק מסיבות קטלניות ולקח לי זמן לשכנע אותו בכלל לקבל דמויים שלכם אז במקום להתלונן הייתי מצפה לאיזושהי הכרת תודה כי אני והוא מוציאים הון תועפות בהפקה של המסיבה הזו ואנחנו הולכים לקרוע ת'תחת בלהסתובב ולחפש ספונסרים כי אנחנו רוצים שהמסיבה הזו תהיה ענקית אבל אם זאת התגובה שלך
"גם לתקלט וגם לשלם בשביל זה"
אני לא חושב שכדאי בכלל להתחיל עם זה!

ואני לא אומר שום דבר בקשר לזה שתצטרכו לשלם
פשוט תעזרו במה שאתם יכולים
למי שיש קשרים, שיחפש ספונסרים למסיבה

אל תשכח שאתה כולה בן 14... תגיד תודה בכלל שאני מוכן לעשות את זה!
dj alonzo
זה לא מה שהתכוונתי... זה יצא בצורה של התנשאות, אבל התכוונתי פשוט לשאול.. בלי כוונות רעות או משהו.
ואני אנסה לעשות כל מה שאני יכול בשביל לעזור שמסיבה הזאת תצליח.. גם אם זה כרוך בלהוציא כסף.
... לא ענית לי מתי אתה מתכנן להוציא את המסיבה הזאת לפועל
פשוט אני צריך קצת לעבוד על הדיסק שישמע הכי טוב שהוא יכול להישמע.
לא התכוונתי שזה ישמע כמו שזה נשמע.. ממש לא, פשוט בטעות זה יצא ככה.
Gil Shwarts
רק שיירשם בפרוטוקול...
הבן אדם הזה שאני עובד איתו לא מוכן לעבוד עם תקליטנים צעירים מדי אז אמרתי לו שגילאים נע בין 17-19..

ברגע שנשיג ספונסרים, נדע מה התאריך
ואתה לא הולך להקליט דיסק ולהשמיע אותו כולו במסיבה נכון? אתה הולך למקסס
אז פשוט תמקסס מיקס ותשלח לי את הדיסק ל

גיל שוורץ
יאשיהו 24
באר שבע
מיקוד 84000
Gil Shwarts
אה שכחתי
הנה מה שאני רוצה שתעשו
אני רוצה שתלכו ל"מי עדן"
"Hype"
"קוקה קולה"
וכל מיני תאגידים גדולים ותגידו להם על המסיבה הזו ותשאלו אותם אם הם רוצים להיות הספונסרים של המסיבה!
dj alonzo
..אם לא שמת לב אני לא בין 17-19
???אז יש בכלל טעם שאני אשלח דיסק
וברור שאני לא הולך לנגן דיסק ממוקסס.. אני פשוט מעדיף שהדיסק דמו שלי ישמע טוב.
dj alonzo
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אה שכחתי
הנה מה שאני רוצה שתעשו
אני רוצה שתלכו ל"מי עדן"
"Hype"
"קוקה קולה"
וכל מיני תאגידים גדולים ותגידו להם על המסיבה הזו ותשאלו אותם אם הם רוצים להיות הספונסרים של המסיבה!


יש לי ילד בשכבה שאבא שלו עובד ברד בול... אני אדבר איתו
Gil Shwarts
נכון
אבל אתה רוצה להופיע נכון?
אז מעכשיו אתה בן 17!
:)

dj alonzo
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
נכון
אבל אתה רוצה להופיע נכון?
אז מעכשיו אתה בן 17!
:)


:D :D :D :D :D
Dj-2TaLL
פצצות אחי!!!
אני יתחיל לעבוד על סט...
זה משנה לך הסדר של השירים?
או שאתה פשות מקשיב למיקסוס?!?!!?
:):):):):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement